اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اعتراض نائب رئیس کمیسیون صنایع به وضعیت وزارت صمت / وزیر پیشنهادی سریعاً معرفی شود

نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اعتراض نسبت به وضعیت وزارت صمت گفت: تأخیر در معرفی وزیر پیشنهادی صمت، وضعیت را حاد کرده و به گرانی کالاها دامن می‌زند و باید سریع‌تر وزیر پیشنهادی دولت معرفی شود.

اعتراض نائب رئیس کمیسیون صنایع به وضعیت وزارت صمت / وزیر پیشنهادی سریعاً معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شیروان در مجلس علی جدی درباره صحبت‌های رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه هرزمانی که مجلس ایراد شورای نگهبان درباره طرح تفکیک وزارت صنعت از بازرگانی را رفع و این قانون را ابلاغ کند، دو وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی می‌کنیم، اظهار کرد: آقای روحانی با این صحبت‌ها در تلاش است توپ ساماندهی بازار را به زمین مجلس بیندازد، درحالی‌که دولت باید هرچه سریع‌تر وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را به مجلس معرفی کند تا این وزارتخانه بتوانند به وظایف خود در حوزه تنظیم بازار عمل کند.

تأخیر در معرفی وزیر پیشنهادی صمت به گرانی کالاها دامن می‌زند

نایب‌رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئولیت‌های بسیاری در کشور بر عهده دارد که یکی از این وظایف ساماندهی بازار و تأمین کالاهای اساسی است، بنابراین تأخیر در معرفی وزیر پیشنهادی صمت، وضعیت را حادتر کرده و به گرانی کالاها دامن می‌زند.

بهانه رئیس‌جمهور برای خودداری از معرفی وزیر پیشنهادی صمت توجیهی ندارد

وی بابیان اینکه بهانه رئیس‌جمهور برای خودداری از معرفی وزیر پیشنهادی صمت توجیهی ندارد، اظهار کرد: آقای روحانی با صحبت‌های مذکور در تلاش است مجلس را تحت‌فشار قرار دهد، تا نمایندگان با تفکیک وزارت بازرگانی و صنعت موافقت کنند.

نماینده مردم شیروان در مجلس یازدهم ادامه داد: دولت باید با معرفی فردی متخصص، متعهد و با برنامه زمینه ساماندهی بازار و رفع مشکلات کنونی را فراهم کند.

تشکیل وزارت بازرگانی دردی از مردم را دوا نمی‌کند

نایب‌رییس کمیسیون صنایع و معادن بابیان اینکه مجلس درباره رفع ایراد شورای نگهبان در طرح تفکیک وزارت صنعت از بازرگانی اظهارنظر کرده و آن را اصلاح یا رد می‌کند، اضافه کرد: بیشتر اعضای کمیسیون صنایع و معادن نیز با تشکیل وزارت بازگانی موافق نیستند زیرابه زعم آنها تنها یک سال از عمر دولت دوازدهم باقی‌مانده و ازآنجایی‌که تفکیک وزارتخانه‌ها و تشکل ساختار اداری زمان‌بر است نه تنها با تشکیل وزارت بازرگانی دردی از مردم دوا نمی‌شود بلکه مشکلات بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول