اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

ثبت‌نام مهر ماه دانشگاه امام صادق (ع) اول شهریور آغاز می‌شود/ افزایش پذیرش دانشجو برای نیمسال بعدی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادق (ع) از آغاز ‌ثبت نام مجازی دانشجویان برای ترم تحصیلی مهر ماه از ابتدای شهریور ماه خبر داد و گفت: شروع کلاس‌های ترم تحصیلی جدید از 29 شهریور خواهد بود.

ثبت‌نام مهر ماه دانشگاه امام صادق (ع) اول شهریور آغاز می‌شود/ افزایش پذیرش دانشجو برای نیمسال بعدی

غلامرضا گودرزی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادق (ع)  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه ثبت‌نام مجازی ترم تحصیلی مهر ماه این دانشگاه از اول شهریورماه آغاز خواهد شد، گفت: از آنجایی که ترم تابستانه این دانشگاه به صورت مجازی در پایان هفته اول شهریور ماه به پایان می‌رسد دانشجویان می‌توانند برای ثبت نام ترم تحصیلی مهر ماه از ابتدای شهریور در سایت این دانشگاه اقدام کنند.

* افزایش پذیرش دانشجو در ترم تحصیلی مهرماه در مقطع کارشناسی و دکتری

وی افزود: در ترم تحصیلی مهر ماه در مقطع کارشناسی و دکتری افزایش پذیرش خواهیم داشت به طوری که افزایش ۲۰۰ دانشجوی کارشناسی پیوسته و همچنین در مقطع دکترا نیز با توجه به ایجاد رشته‌های جدید نزدیک به ۹۰ دانشجو امسال بیشتر پذیرش خواهند شد.

*  در صورت تغییر زمانبندی برگزاری کلاس‌ها،تقویم آموزشی جدید اعلام می شود

گودرزی تصریح کرد: با توجه به آغاز موج دوم شیوع ویروس کرونا باید به این نکته اشاره کنم در صورت اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم به تغییر زمانبندی برگزاری کلاس‌های آموزشی داشته باشد تقویم آموزشی جدید تنظیم و به دانشجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول