اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نمایندگان استان تهران فردا از پردیس بازدید می‌کنند/ بررسی مشکلات مسکن مهر و مترو

جمعی از نمایندگان استان تهران فردا (دوشنبه) از شهر جدید پردیس و پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان و آخرین اقدامات پروژه مترو بازدید خواهند کرد.

نمایندگان استان تهران فردا از پردیس بازدید می‌کنند/ بررسی مشکلات مسکن مهر و مترو

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جمعی از نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی قرار است فردا (دوشنبه) از شهر جدید پردیس بازدید کرده و با مشکلات و کمبودهای این شهرستان بویژه در پروژه‌های مسکن مهر و اتصال متروی آن به تهران بازدید کنند. 

در همین راستا زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: نمایندگان خانم این حوزه انتخابیه و آقایان نادری و شریعتی در بازدید از شهرستان پردیس حاضر خواهند بودند. 

وی افزود: در این بازدید که فرماندار پردیس و مدیران ارشد شهر جدید پردیس حضور خواهند داشت مشکلات و معضلات این شهر بررسی شده و برای رفع آن راه‌کارها را پیگیری کرده و دستورات لازم صادر خواهد شد. 

وی افزود: بررسی فضاهای فرهنگی و آموزشی شهر جدید پردیس و همچنین امکانات بهداشتی و درمانی و کمبود‌های زیرساختی این حوزه‌ها از دیگر موضوعاتی است که در این بازدید مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. 

الهیان گفت: بازدید از کارخانجات تولیدی و صنعتی و امکانات حمل و نقل شهرستان پردیس و همچنین مترو شهر پردیس که قرار است به شهر تهران متصل شود از دیگر موضوعاتی که آنرا بررسی خواهیم کرد. 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اظهار داشت: همچنین قرار است از پروژه‌های ساخت واحدهای مسکن مهر پردیس بازدید شود ضمن اینکه آخرین روند تحویل این پروژه‌ها به متقاضیان و کمبود‌های آنان مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول