اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امیدواری بانوی پومسه‌کار به حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲/ سلحشوری: هنوز به صورت انفرادی تمرین می‌کنم

ملی‌پوش اصفهانی پومسه گفت: پومسه برای نخستین‌بار در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور داشت و خیلی عالی می‌شود که موافقت شود پومسه در دوره بعدی بازی‌های آسیایی نیز حضور داشته باشد.

امیدواری بانوی پومسه‌کار به حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲/ سلحشوری: هنوز به صورت انفرادی تمرین می‌کنم

مرجان سلحشوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در مورد وضعیت تمریناتش اظهار داشت: هنوز به صورت انفرادی تمرین می‌کنم، تمریناتی را برای حفظ آمادگی‌ام در نظر گرفته‌ام و سعی کردم آن‌ها را انجام دهم تا از نظر بدنی برای شروع دوباره اردوها و مسابقات آماده باشم.

ملی‌پوش اصفهانی پومسه افزود: از سرمربی تیم ملی برنامه تمرینی نمی‌گیرم اما با وی در تماس هستم و ایشان تا جایی که بتواند کمک می‌کند.

وی در پاسخ به این موضوع که فدراسیون تکواندو پیشنهاد حضور دوباره پومسه در مسابقات آسیایی به اتحادیه تکواندو آسیا را داده، گفت: پومسه برای نخستین‌بار در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور داشت و موفق شدم مدال نقره را کسب کنم که خیلی خوب بود؛ خیلی عالی می‌شود که با این نظر موافقت شود و پومسه در دوره بعدی بازی‌های آسیایی نیز حضور داشته باشد.

سلحشوری خاطرنشان کرد: قطعا می‌توانیم در دوره بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم زیرا یک تجربه خوب از دوره قبلی داریم.

ملی‌پوش اصفهانی پومسه تصریح کرد: با توجه به نخستین حضور پومسه در بازی‌های آسیایی و این‌که مسابقات به صورت تک حذفی بود، مسؤولان و مربیان از عملکرد تیم ملی پومسه در بازی‌های آسیایی جاکارتا راضی بودند.

وی در پایان گفت: خیلی از کشورها نتوانستند در هیچ بخشی مدال بگیرند اما ۲ مدال نقره کسب کردیم که جایگاه خوبی بود؛ امیدوارم این اتفاق با نتایج و مدال‌های بهتر در دوره بعدی مسابقات آسیایی تکرار شود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول