اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پروژه 2 هزار واحدی مسکن محرومین زنجان کلنگ‌زنی شد

آیین کلنگ زنی 2 هزار واحدی مسکن محرومین استان زنجان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور انجام شد.

پروژه 2 هزار واحدی مسکن محرومین زنجان کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با سفر محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به استان زنجان که با حضور استاندار زنجان و مدیرکل بنیاد مسکن استان و سایر مسؤولین کشوری و استانی همراه بود، احداث 2 هزار واحد مسکن محرومین استان زنجان در روستای احمدکندی شهرستان ایجرود کلنگ‌زنی شد.

همچنین همزمان با این سفر عملیات بازسازی واحدهای مسکونی ناشی از حوادث سال 98 استان زنجان به پایان رسید.

یکی از واحدهای بازسازی ناشی از حوادث سال 98 که در مورخ 22 مهر سال قبل برای بازسازی انعقاد قرارداد شده بود، افتتاح شد

 

این مراسم که در روستای احمدکندی شهرستان ایجرود برگزار شد، یکی از واحدهای بازسازی ناشی از حوادث سال 98 که در مورخ 22 مهر سال قبل برای بازسازی انعقاد قرارداد شده بود، افتتاح شد.

این واحدهای مسکونی با زیربنایی بالغ بر 72 متر مربع بوده که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای بازسازی و تکمیل این واحد 40 میلیون تومان تسهیلات از اعتبارات حوادث سال 98، 10 میلیون تومان کمک بلاعوض برای احداث و 6 میلیون تومان نیز کمک اجاره بها به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

افتتاح 49 هزارمین واحد مسکونی مقاوم سازی مسکن روستایی استان زنجان در ایجرود و روستای احمدکندی انجام شد

 

دیگر پروژه افتتاحی در این سفر افتتاح 49 هزارمین واحد مسکونی مقاوم سازی و نوسازی شده مسکن روستایی استان زنجان بود که در ایجرود و روستای احمدکندی انجام شد.

این واحدهای مسکونی با زیربنایی بالغ بر 90 متر مربع بوده که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی مبلغ 40 میلیون تومان، 8 میلیون تومان کمک بلاعوض برای احداث  و 8 میلیون تومان نیز از محل حساب100 امام (ره) برای تکمیل واحد پرداخت کرده است.

انتهای پیام/73005/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول