اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ارائه ۵۸۵۴ فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد استان فارس

مدیرکل کمیته امداد فارس از ارائه ۵ هزار و ۸۵۴ فقره تسهیلات قرض الحسنه، در ۴ ماهه نخست امسال به مددجویان و اقشار آسیب پذیر استان خبر داد.

ارائه ۵۸۵۴  فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد استان فارس

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان با بیان این خبر گفت: طی ۴ ماهه نخست امسال، تعداد ۵ هزار و ۸۵۴ فقره تسهیلات به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این تعداد تسهیلات با اعتبار ۳۹۵ میلیارد و ۵۴۷ میلیون ریال در سرفصل‌های اشتغال، مسکن، حمایتی و غیره بوده است.

بذرافشان با اعلام اینکه بیشترین میزان تسهیلات در استان فارس در سرفصل حمایتی پرداخت شده است، گفت: در این سرفصل تعداد ۴ هزار و ۲۶۰ فقره تسهیلات با اعتبار ۲۲۱ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال تسهیلات به نیازمندان استان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس خاطرنشان کرد : ۶۱۳ فقره وام اشتغالزایی به مبلغ ۷۸ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال و ۹۸۱ فقره تسهیلات مسکن به ارزش ۹۴ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال به خانوارهای تحت حمایت این نهاد در استان و متقاضیان واجد شرایط پرداخت ‌شد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول