اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

توقف سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی مشهد در تعطیلات رسمی و جمعه‌ها

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: به‌منظور پیشگیری از ابتلای شهروندان عزیز به ویروس کرونا و شکستن زنجیره انتقال، از این پس خدمات ناوگان اتوبوسرانی مشهد در کلیه خطوط در تعطیلات رسمی و جمعه‌ها تا اطلاع ثانوی متوقف می‌شود.

توقف سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی مشهد در تعطیلات رسمی و جمعه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد، امیر اقناعی اظهار کرد: با عنایت به مصوبات ابلاغی و تدابیر مدیریت شهری به‌منظور پیشگیری از ابتلای شهروندان عزیز به ویروس کرونا و شکستن زنجیره انتقال، از این پس خدمات ناوگان اتوبوسرانی مشهد در کلیه خطوط در تعطیلات رسمی و جمعه‌ها تا اطلاع ثانوی متوقف می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد بیان کرد: از تمامی شهروندان محترم تقاضا می‌شود برنامه ریزی لازم جهت سفرهای درون شهری خود را لحاظ کرده و از انجام سفرهای غیر ضروری اجتناب فرمایند و در صورت ضرورت، رعایت نکات بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی را رعایت کنند، در غیر اینصورت از سوار شدن شهروندان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول