اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

گشت‌های مشترک کنترل بازار از واحدهای صنفی جنوب پایتخت انجام شد/تخلفات محرز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

بازرسی و نظارت بر نرخ اصناف و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط جمعی از مسؤولان دستگاه‌های نظارتی شهرستان ری در باقرشهر انجام شد و واحدهای متخلف تذکر گرفتند.

گشت‌های مشترک کنترل بازار از واحدهای صنفی جنوب پایتخت انجام شد/تخلفات محرز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، در راستای بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و کنترل قیمت‌ها بازدید میدانی توسط دستگاه‌های متولی از برخی مراکز بزرگ تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کسبه انجام شد.

در این بازدید میدانی امین بایایی بخشدار کهریزک، علیرضا صدرایی رئیس اداره بهداشت شهرستان ری، وحید رستگاری رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری، لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری، دری نژاد بازرس اداره صمت ری، بیدقی بازرس تعزیرات حکومتی و جمعی از مسؤولین دستگاه‌های خدمات رسان حضور داشتند.

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اصناف تأکید و اظهار کرد: در ابتدا به واحدهای صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده باشند تذکر داده می‌شود و در صورت عدم رعایت ضوابط بهداشتی و تهدید بهداشت عمومی، واحدهای صنفی متخلف اعمال قانون و پلمب می‌شود.

امین بابایی بخشدار کهریزک نیز در ادامه گفت: بازرسی از واحدهای صنفی به منظور کنترل بازار به طور مستمر انجام می‌شود و در بازدیدهای امروز که به صورت مشترک برگزار شد، واحدهای صنفی متخلف تذکر دریافت کردند که در صورت ادامه تخلف واحدهای متخلف پلمب خواهند شد.

در این بازدید میدانی که بیشتر از فروشگاه‌های زنجیره ای صورت گرفت، تخلفات این فروشگاه‌ها در رابطه با گران‌فروشی تذکر داده شد؛ باتوجه به اینکه این فروشگاه ها فاقد اتحادیه شهرستانی هستند، لذا تخلفات مربوط به این فروشگاه‌ها باید به اتحادیه کشوری ارجاع شود و این در صورتی است که میزان قابل توجهی از شکایات مردمی و تخلفات بازرسی‌ها مربوط به کم فروشی و گران‌فروشی این واحدهای عرضه است.

در بازدید میدانی ناظران دستگاه‌های نظارتی میزان قابل توجهی از تخلفات گران فروشی و کم فروشی محرز و برخی از اجناس فاسد نیز امحا شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/گ۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول