اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

حضور فیزیکی دانشجو در کلاس های عملی و کارگاهی اجباری نیست

تمدید محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا در حالی است که قرار بود کلاس های عملی و کارگاهی دانشگاه ها در تیرماه برگزار شود. معاون دانشگاه شریف می گوید: کلاس های عملی به صورت مجازی در حال برگزاری است و حضور فیزیکی دانشجو الزامی نیست.

حضور فیزیکی دانشجو در کلاس های عملی و کارگاهی اجباری نیست

داود رشتچیان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره وضعیت برگزاری کلاس های عملی و آزمایشگاهی باوجود تمدید محدودیت های جدید ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهارداشت: کلاس های عملی و آزمایشگاهی به صورت مجازی برگزار شده و در حال برگزاری است.

وی گفت: درباره کلاس هایی که در برگزاری آنلاین مشکل داشتند به تعداد محدود و با حضور محدودیت دانشجویان، به شرط تمایل دانشجو کلاس به صورت حضوری برگزار می شود.

رشتچیان ادامه داد: بنابراین اگر بچه ها علاقه داشته باشند می توانند در کلاس عملی و آزمایشگاه دانشگاه حضور پیدا کنند اما حضور اجباری نیست.

 

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا در کشور از شنبه ۲۸ تیرماه ادارات با دو سوم کارکنان فعالیت می کنند و این هفته هم محدودیت ها تمدید شد.

تمدید محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا در حالی است که قرار بوده کلاس های عملی و کارگاهی دانشگاه ها در تیرماه برگزار شود که به این ترتیب برگزاری حضوری این کلاسها با ابهاماتی رو به رو شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول