اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

احداث‌ واحد پرورش شترمرغ با مساحت ۳۲ هکتار در سرخه

واحد پرورش شترمرغ سرخه در مساحت ۳۲ هکتار و زیربنای ۲۰ هزار و ۸۱۶ مترمربع مسقف و ۱۸۳ هزار و ۷۶۰ مترمربع غیرمسقف احداث‌ شد.

احداث‌ واحد پرورش شترمرغ با مساحت ۳۲ هکتار در سرخه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا قدسی، مشاور وزیر جهاد کشاورزی عصر امروز در سفری دوروزه به استان سمنان از برخی پروژه‌های بخش کشاورزی این استان بازدید کرد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی از واحد پرورش شترمرغ توأم پویا پیوندی (مولد و پرواری) در شهرستان سرخه بازدید کرد؛ این واحد تولیدی پس از بهره‌برداری برای ۱۵ نفر اشتغال ایجاد می‌کند. 

این واحد پرورش شترمرغ در مساحت ۳۲ هکتار و زیربنای ۲۰ هزار و ۸۱۶ مترمربع مسقف و ۱۸۳ هزار و ۷۶۰ مترمربع غیرمسقف احداث‌ شده است.

تسهیلات بانکی مصوب برای این پروژه ۴۰ میلیارد ریال بوده و درمجموع کل سرمایه‌گذاری نیز بر مبنای طرح سال ۱۳۹۶ حدود ۸۵ میلیون ریال و سرمایه‌گذاری انجام‌شده تاکنون ۵۵ میلیارد ریال است.

تولید گوشت و روغن، چرم و پر شترمرغ محصولات این واحد تولیدی پس از بهره‌برداری خواهد بود و ظرفیت کل این واحد تولیدی هشت هزار و ۶۰۰ قطعه مولد شامل ۴۰۰ قطعه مولد ماده و ۲۰۰ قطعه مولد نر و هشت هزار قطعه پرواری است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در ادامه سفر خود به استان سمنان از پروژه‌های بخش کشاورزی در سمنان و مهدی‌شهر نیز بازدید می‌کند و سفر به شهرستان‌های شاهرود و دامغان و بازدید از پروژه‌های کشاورزی این شهرستان‌ها نیز در برنامه قرار دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول