اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آیت الله علم‌الهدی: باید تعادلی بین درمان و بحث معیشت مردم برقرار کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید تعادلی بین درمان و مراقبت فضای قرنطینه کرونا و بحث اقتصاد و معیشت مردم برقرار شود.

آیت الله علم‌الهدی: باید تعادلی بین درمان و بحث معیشت مردم برقرار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت الله سیداحمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با دکتر فریدون نوحی، سرپرست تیم اعزامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به همراه جمعی از معاونین و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی خراسان اظهار کرد: در خراسان رضوی آقای دکتر بحرینی و دوستانشان در حوزه مدیریت کرونا بسیار قوی عمل کردند و خب مشهد به دلیل شرایطش، وضعیت ویژه‌ای را داراست، ایشان حتی برای قرنطینه در خانه، یک برنامه بررسی خانگی در سطح مشهد و دیگر شهرهای استان اجرا کردند که آمار فوتی‌ها را بسیار کاهش داد.

آیت الله سیداحمد علم الهدی افزود: خوشبختانه همه برای وضعیت این روزهای استان در تلاش هستند اما ضربه اصلی ما استیصال هست، که جریان اقتصادی مشهد مقدس به خاطر وابسته بودن به جریان زیارت سقوط کرده است و این باعث شده تا مردم در مضیقه سخت مالی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: ما قرار است در حال حاضر همراه با این بیماری زندگی کنیم پس باید برنامه‌ریزی کنیم که اجتماعات را با این شرایط مدیریت کنیم تا استیصال اقتصادی برطرف شود و مردم را در تنگنای اقتصادی قرار ندهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: هزاران نفر کارگر روزمزد در فضای تفریحی و رستوران‌ها داشتیم که بیکار شدند و خب این مسئله خیلی از زندگی‌ها را به‌هم ریخته است، باید به معیشت مردم بیشتر بها داده شود.

آیت‌الله علم‌الهدی یادآور شد: با محافظین سلامت می‌شود مردم را وادار به رعایت بهداشت کرد و پروتکل‌های بهداشتی را درست اجرا کرد تا مردم هم با رفع نیاز اقتصادیشان دغدغه رعایت بهداشت را بیشتر پیدا کنند.

وی عنوان کرد: باید تعادلی بین درمان و مراقبت فضای قرنطینه کرونا و بحث اقتصاد و معیشت مردم برقرار شود.

امام جمعه مشهد بیان کرد: بیایید برای بخش‌های مختلف، پروتکل‌های مخصوص به خودش را ارائه دهید که یک نفر مامور اجرای پروتکل‌ها شود تا استیصال اقتصادی مردم بیشتر از این نشود و باید در این شرایط حواسمان بیشتر به مردم باشد که در این چندین ماه مردم بتوانند با کرونا زندگی کنند و اقتصادشان فلج نشود.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: بحمدالله همه دستگاه‌های مسئول، جهادی کار انجام می‌دهند و مراقب سلامتی مردم هستند، إن‌شاءالله که این بیماری به‌زودی برطرف شود.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول