اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای ۵۳ برنامه شاخص ویژه دهه امامت و ولایت در استان سمنان

دبیر دهه امامت و ولایت سپاه استان سمنان از اجرای ۵۳ برنامه شاخص در این استان به مناسبت این دهه خبر داد.

اجرای ۵۳ برنامه شاخص ویژه دهه امامت و ولایت در استان سمنان

سرهنگ محمدمهدی اسماعیلی دبیر دهه امامت و ولایت سپاه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهرود، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه ولایت و امامت به ریاست معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان، اظهار کرد: این برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: امسال با توجه به مصوبه ستاد غدیر استان، ۱۰ ذی‌الحجه (عید قربان) تا ۲۵ ذی‌الحجه (روز خانواده) به‌عنوان ۱۵ روز شاد آسمانی برنامه‌ریزی شده است.

معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان سمنان با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا در استان سمنان محوریت برنامه‌ها با نگاه محله‌ای و حفظ و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تنظیم شده است، گفت: مقرر شد تا اصناف، بازاریان و محلات با هماهنگی شهرداری‌های به فضاسازی محدوده خود پرداخته و به تشکیل ستاد شهرستانی با محوریت امامان جمعه اقدام کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و صداوسیما برای نشر اخبار در رسانه‌ها مورد توجه است، ادامه داد: استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای ارائه محتوا به دانش‌آموزان و استفاده از ظرفیت خادمان شهدا در رزمایش همدلی و مواسات در این دهه موردتوجه بوده و در این ستاد نیز به تصویب رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه بزرگداشت این شعائر دینی و مذهبی بسیار اهمیت دارد، تأکید کرد: تمام تلاش ستاد بزرگداشت غدیر، ترویج فرهنگ امامت و ولایت در جامعه است و امیدواریم در این راستا بتوانیم همه اثرگذار باشیم.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول