اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

راهداری استان تهران: مسدود شدن آزاد راه تهران - شمال لغو شد

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از مسدود نشدن آزاد راه تهران - شمال خبر داد.

راهداری استان تهران: مسدود شدن آزاد راه تهران - شمال لغو شد

عادل مصدقی معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شمیرانات، اظهار کرد: قرار بود همکاران راهداری با همراهی پلیس طرحی را برای وضعیت مطلوب تر آزاد راه تهران - شمال انجام دهند و پلیس درخواست مسدود شدن چند روزه آزاد راه تهران - شمال را اعلام کرده بود.

وی افزود: پس از بررسی های لازم این طرح به طور موقت لغو شد و آزاد راه تهران - شمال که قرار بود از صبح امروز مسدود شود، لغو و تردد در این آزاد راه انجام خواهد شد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان که مشکلی در محور های تحت پوشش راهداری در استان تهران نداریم، تصریح کرد: در این شرایط تشدید کرونا از هم وطنان درخواست داریم غیر از موارد ضروری از منازل خارج نشوند و در صورت الزام قبل از حرکت از مسدود بودن یا نبودن محور ها مانند آزاد راه تهران - شمال یا محور هزار مطمئن شوند.

مصدقی ادامه داد: راهداران در طول شبانه روز در خدمت هم وطنان خواهند بود و هم وطنان می توانند جهت اطلاع از وضعیت راه ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول