اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

نوبخت به فارس سفر کرد/ بازدید هوایی از بزرگراه دشت ارژن-قائمیه از برنامه‌های این سفر است

بازدید هوایی از بزرگراه دشت ارژن-قائمیه، بازدید از موزه دفاع مقدس، نشست با مجمع نمایندگان و حضور در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی فارس از برنامه‌های روز نخست سفر رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور به استان فارس است.

نوبخت به فارس سفر کرد/ بازدید هوایی از بزرگراه دشت ارژن-قائمیه از برنامه‌های این سفر است

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی خبرگزاری فارس از شیراز، در این سفر دو روزه، قرار است از چندین پروژه مهم عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی بازدید کند.

بازدید هوایی از بزرگراه دشت ارژن-قائمیه، بازدید از موزه دفاع مقدس، نشست با مجمع نمایندگان مردم  استان در مجلس شورای اسلامی و حضور در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی فارس از برنامه‌های روز نخست سفر رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور به استان فارس است.

کلنگ‌زنی خط سه مترو شیراز، بازدید از سالن ورزشی شش  هزار نفری حسینی الهاشمی، افتتاح فاز اول دانشگاه صنعتی شیراز و بازدید از بیمارستان پیوند اعضاء شهر صدرا از دیگر برنامه‌های سفر دکتر نوبخت به شیراز است.

بر اساس برنامه زمان‌بندی این سفر، قرار است با حضور نوبخت کلنگ زنی ۳۵۰۰ واحد مسکونی محرومین در منطقه شریف‌آباد شهر شیراز نیز انجام شود.

آخرین برنامه سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور به شیراز حضور در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس است.

در این جلسه چند تفاهم‌نامه همکاری امضاء و مبادله خواهد شد که ازجمله آن‌ها می‌توان به مبادله تفاهم‌نامه تأمین مسکن نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و تفاهم‌نامه پروژه‌های جهش تولید استان فارس و تفاهم‌نامه توسعه زیرساخت‌های صداوسیمای مرکز فارس اشاره کرد.

لازم به ذکر است، علاوه بر حضور دکتر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، حضور بختیاری رئیس کمیته امداد کشور، تابش رئیس بنیاد مسکن کشور و جمعی از معاونین و مدیران سازمان برنامه‌وبودجه کشور در این سفر قطعی شده است.

اانتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول