اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

بسته‌های آموزشی افزایش تاب‌آوری در مقابل کرونا به دانشگاه‌ها ارسال خواهد شد

مدیرکل دفتر سلامت و مشاوره سازمان امور دانشجویان گفت: در کنار اقدامات بهداشتی و مشاوره‌ای که تاکنون در خصوص مدیریت بحران کرونا انجام شده است؛ بزودی بسته‌های افزایش تاب‌آوری و نشاط به دانشگاه‌ها ارسال می‌شود.

بسته‌های آموزشی افزایش تاب‌آوری در مقابل کرونا به دانشگاه‌ها ارسال خواهد شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، منصوره السادات صادقی مدیرکل دفتر سلامت و مشاوره سازمان امور دانشجویان در شصت و ششمین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها گفت: در نظرسنجی که از همیاران سلامت روان و بهداشت انجام شد مشخص شد دانشجویان بیشتر نگران سلامت خانواده خود هستند، لذا ارائه مشاوره به دانشجویان در این زمینه و محتواهای آموزشی افزایش تاب‌آوری و مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی در مقابل کرونا تدوین و به دانشگاه‌ها ارسال می‌شود تا در این زمینه آموزش‌های لازم ارائه شود.

وی از اهتمام معاونان  دانشجویی دانشگاه‌ها برای ارایه مشاوره‌ها و کارگاه‌های افزایش سلامت روانی اجتماعی آنلاین به دانشجویان تشکر و خواستار استمرار حمایت‌ها از مراکز مشاوره و بهداشت شد.

صادقی با اشاره به استقبال گسترده از کمپین دانشجویی در خانه بمانیم از برگزاری پویش خدا قوت به دانشجو در ایام امتحانات و من ماسک می‌زنم توسط مراکز مشاوره و بهداشت دانشگاه‌ها خبر داد.

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت ساز مان امور دانشجویان گفت: از پانزده شهریور ماه غربالگری سلامت دانشجویان  به صورت مجازی انجام می‌شود و مشارکت و حمایت معاونین دانشجویی و آموزشی در این طرح بزرگ ضروری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول