اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازدید رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اصفهان از خبرگزاری فارس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با حضور در دفتر خبرگزاری فارس اصفهان، ضمن بازدید از تحریریه و دیدار با مدیران خبرگزاری، به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداخت.

بازدید رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اصفهان از خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان  روز گذشته با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان ضمن بازدید از تحریریه و دیدار با مدیران خبرگزاری به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداخت.

در این دیدار که مشروح آن به زودی منتشر خواهد شد، احمدی ضمن تشریح اهمیت و اولویت فعالیت رسانه‌های جریان انقلاب، به بررسی ابعاد و زوایای کارکردی رسانه در حوزه ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی و لزوم توجه به ایده‌ها تازه برای همراه کردن نسل جدید انقلاب پرداخت.

 

وی در ادامه عملکرد خبرگزاری فارس در استان و کشور را انقلابی و حساب شده دانست و بر لزوم تداوم حضور مطالبه‌گرانه در عرصه‌های مختلف، توجه به نیازهای مخاطبان و تلاش برای تقویت نگاه خدمت‌گزاری تأکید کرد.

احمدی با تشریح اهم برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در یکسال اخیر و سال جاری، از خبرگزاری فارس اصفهان درخواست کرد تا با حضور در عرصه آموزشی در رابطه با مسائل اولویت‌دار برای مردم و همچنین تبیین و ترویج دیدگاه‌های علمی و تخصصی در حوزه جنگ رسانه‌ای و تاکتیک‌های این نبرد برای نخبگان و فعالین رسانه‌ای اصفهان، خلأ موجود در این زمینه در استان مرتفع شود.

در ادامه علی صالحی، مدیر خبرگزاری فارس اصفهان نیز ضمن تأکید و تقدیر از دیدگاه‌های رسانه‌ای فعال شده در دوره جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، بر لزوم پرهیز از نگاه‌های سیاست‌زده در راستای حفظ و توسعه سرمایه اجتماعی و عدالت رسانه‌ای و همچنین بر ارتقای فهم مشترک نسبت به جنگ رسانه‌ای در بدنه مدیریتی استان تأکید کرد.

 

وی با تشریح اهم رویکردها، فعالیت‌ها و دستاوردهای خبرگزاری فارس در اصفهان، توجه به مطالبات مردم، تشریح دستاوردهای جمهوری اسلامی، تلاش برای رفع کاستی‌ها و روایت خدمات و مقابله با تهاجم نرم دشمن را از اولویت‌های این رسانه دانست.

صالحی در ادامه مجهز شدن به سلاح تخصص و فهم عمیق از تحرکات و تحولات رسانه‌های نوین را مهم‌ترین ابزار برای مقابله با جنگ ادراکی و شناختی دشمن بیان کرده و تعمیق در تاکتیک‌ها و استراتژی‌های دشمن برای کشف لایه‌های پنهان و جریان اصلی را ضروری دانست.

انتهای پیام/۳۲۱۲/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول