اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بازدید فرماندار از پروژه‌های در حال اجرای دانشگاه شهرکرد/ وعده افتتاح دانشکده دامپزشکی در دهه فجر

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد که با مساحت 9 هزار و 200 متر مربع احداث شده و تاکنون 20 میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای آن هزینه شده است، در صورت تأمین 6 میلیارد تومان دیگر در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بازدید فرماندار از پروژه‌های در حال اجرای دانشگاه شهرکرد/ وعده افتتاح دانشکده دامپزشکی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های در دست اجرای دانشگاه شهرکرد گفت: امیدواریم تا پایان امسال با استفاده از ظرفیت اعتبارات ملی شاهد به بهره‌برداری رسیدن دانشکده دامپزشکی که از سال 86 شروع شده است باشیم.

وی ادامه داد: این دانشکده با مساحت 9 هزار و 200 متر مربع احداث شده و تاکنون 20 میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای آن هزینه شده است و در صورت تأمین  6 میلیارد تومان در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرکرد افزود: این دانشکده با الگوبرداری از به‌روزترین مواد است و از بخش‌های کالبد شکافی، سردخانه، دانشکده و مجموعه مدیریتی مجزا که با استفاده از تونل‌های دسترسی به یکدیگر مرتبط می‌شوند در حال احداث است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های اطفای حریق مخزن کتابخانه مرکزی و دو دستگاه چیلر دانشکده ادبیات که با اعتبار 6 میلیارد تومان تجهیز شده و آماده بهره‌برداری است، اضافه کرد: کتابخانه مرکزی دانشگاه ادبیات دانشگاه شهرکرد مجهز به بروزترین تجهیزات روز دنیا است.

ارژنگ اضافه کرد: طرح 4 هزار و 500 مترمربعی مجموعه دامپروری این دانشگاه قرار است در هفته دولت کلنگ‌زنی شود.

افتتاح 2 خوابگاه دانشجویی دانشگاه شهرکرد در سال جاری

رئیس دانشگاه شهرکرد نیز در حاشیه بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های در حال اجرای این دانشگاه با بیان اینکه خوابگاه حاج الیاس رئیسی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: عملیات اجرایی این خوابگاه از سال 94 با زیربنای 4 هزار و 500 متر مربع آغاز شده و تاکنون 12 میلیارد تومان هزینه داشته که 50 درصد آن از محل اعتبارات خیری حاج الیاس رئیسی نافچی و مابقی آن از محل اعتبارات متمرکز وزارت علوم تأمین شده است.

سعید کریمی با بیان اینکه ساخت پروژه خوابگاه 15 خرداد این دانشگاه از سال 94  با زیربنای 4 هزار و 200 مترمربع آغاز شده و تاکنون 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات خیری و بنیاد 15 خرداد برای این طرح هزینه شده است، ابراز امیدواری کرد: این خوابگاه در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول