اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دشمن از الگو شدن ایران واهمه دارد/ لزوم حضور مؤثر نیروهای انقلابی در فضای مجازی

فرمانده سپاه نهاوند خواستار حضور مؤثر نیروهای انقلابی در فضای مجازی و روشنگری آن‌ها شد و گفت: جمهوری اسلامی به عنوان یک ابر‌قدرت برای خیلی از کشورها الگو شده که دشمن از همین اتفاق می‌ترسد.

دشمن از الگو شدن ایران واهمه دارد/ لزوم حضور مؤثر نیروهای انقلابی در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج حضرت علی اکبر(ع) و شهید بروجردی ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهدای عملیات مرصاد، اظهار کرد: طرف مقابل ما در این عملیات منافقان بودند که نزدیک انقلاب نزدیک ۱۶ هزار نفر را شهید کردند و بعد از انقلاب نیز به استکبار پناه بردند.

وی افزود: در سال ۶۷ برآورد منافقین این بود که نیروهای انقلاب پس از هشت سال جنگ، خسته شده‌اند بنابراین با لشکر چندهزار نفری از غرب به خاک کشور متعرض شدند، با این هدف که طی ۴۸ ساعت به تهران برسند.

فرمانده سپاه نهاوند خاطرنشان کرد: در این عملیات که با فرماندهی دلیرانه شهیدصیاد شیرازی همراه بود سردار شهید حاج‌میرزاسلگی نیز با دو گردان از لشکر انصارالحسین(ع) و با کمک خدا و همت نیروهای انقلابی ظرف ۴۸ ساعت تا رسیدن نیروهای کمکی حرکت دشمن را متوقف کرد.

مختاری با اشاره به اینکه هنوز تقابل ما با دشمن تمام نشده است، ادامه داد: تقابل ما با استکبار جهانی و صهیونیسم از جنس تقابل حق و باطل است و تمام‌شدنی نیست.

وی با بیان اینکه آمریکا در رأس دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد گفت: آمریکای جهانخوار با وجودی که در مشکلات داخلی خود غوطه‌ور شده است اما از خوی استکباری خود دست نمی‌کشد.

فرمانده سپاه نهاوند تأکید کرد: رنگ و لعاب و هیبت دروغین آمریکا برای مردم دنیا ریخته شده و چهره منفور خود را نمایان کرده است که به حول و قوه‌ الهی سردمداران آن در آینده‌ نزدیک  به خاک ذلت خواهند افتاد.

مختاری تصریح کرد: امروزه دشمنان بیش از هر زمان دیگری در حال شایعه‌سازی و تخریب شخصیت‌های انقلاب اسلامی در فضای مجازی هستند که باید هوشمندان در مقابل آن‌ها ایستاد.

وی ضمن اینکه خواستار حضور مؤثر نیروهای انقلابی در فضای مجازی و روشنگری آن‌ها شد به قدرت روزافزون انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی یک ابر‌قدرت در منطقه بوده و برای خیلی از کشورها الگو شده است، این همان چیزی است که دشمنان از آن می‌ترسند.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول