اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

آمار روزانه مبتلایان به کرونا در سرزمین اشغالی رکورد زد

با تداوم تظاهرات علیه ناتوانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تل‌آویو و قدس اشغالی، آمار روزانه ابتلا به ویروس «کرونا» در سرزمین اشغالی رکورد زد.

آمار روزانه مبتلایان به کرونا در سرزمین اشغالی رکورد زد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی چین (شینهوا) گزارش کرد که وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه‌شنبه)، دو هزار و ۳۰۸ مورد جدید ابتلا به ویروس «کرونا» را در فلسطین اشغالی به ثبت رساند که این یک رکورد جدید در آمار روزانه مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این منطقه محسوب می‌شود.

آمار روزانه ابتلا به ویروس کرونا در سرزمین اشغالی در حالی رکورد زده است که بیش از یک ماه است که ساکنان فلسطین اشغالی ساز و کار اعتراضی علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به راه انداخته‌اند و خواهان کناره‌گیری او شده‌اند.

در راستای همین اعتراضات، امروز (چهارشنبه)، صدها نفر از ساکنان فلسطین اشغالی  مقابل محل اقامت  نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تل آویو و قدس اشغالی  تظاهرات کردند.

نارضایتی عمومی از نحوه مقابله  نتانیاهو با شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن، هزاران نفر از جمله  جوانان ساکن فلسطین اشغالی را  به خیابان‌ها کشانده و اینک جمعیت معترض خواستار استعفای نتانیاهو از سمت خود هستند. این در حالی است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتظار محاکمه خود در دادگاه به اتهام دلیل فساد  مالی است.

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، تاکنون 66 هزار و 535 نفر در سرزمین اشغالی به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و از آن میان 486 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول