اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تیراندازی در مرز لبنان به خاطر دستپاچگی و تشخیص اشتباه نظامیان صهیونیست

ارتش رژیم صهیونیستی که روز گذشته به دنبال اعلام وجود تحرکات مشکوک در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی با لبنان اقدام به تیراندازی کرده بود، اعلام کرد هیچ فرد مظنونی در نزدیکی مرز حضور نداشته است.

تیراندازی در مرز لبنان به خاطر دستپاچگی و تشخیص اشتباه نظامیان صهیونیست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری شبکه «المیادین»، امروز (چهارشنبه)، گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی به وحشت‌زدگی نیروهای خود در مرزهای شمالی با لبنان اذعان کرده است.

به گزارش  شبکه «المیادین»، ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته در داخل خاک فلسطین اشغالی در مقابل منطقه «راس النافوره» تا منطقه «عیتا الشعب» اقدام به تیراندازی کرده است که به گفته خبرنگار المیادین در این اقدام، هیچ تیری به سمت خاک لبنان شلیک نشده است.

«آویخای ادرعی» سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این خصوص در حساب توییترش نوشته بود: «لحظاتی پیش، تعدادی فرد مظنون در منطقه الجلیل الغربی در نزدیکی حصار مرزی با لبنان رصد شده‌اند. حادثه تحت کنترل ارتش است. جزئیات در حال بررسی».

طبق گزارش المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی پس از این اقدام، اعلام کرد که فرد مشکوکی در نزدیکی مرز وجود نداشته و پاکسازی منطقه نشان داده که این اقدام به اشتباه صورت گرفته است.

ادرعی نیز در حساب کاربری خود در این ارتباط نوشت: «در راستای پیگری گزارش‌های پیشین در ارتباط با رصد افراد مظنون در نزدیکی حصار [مرزی] با لبنان، پس از پاکسازی منطقه معلوم شد که هیچ نفوذی به اراضی اسرائیل صورت نگرفته است».

طبق گزارش روز گذشته «المیادین» نیز برخی منابع صهیونیستی گزارش داده بودند که یک تشخیص اشتباه منجر به آماده‌باش در منطقه «الجلیل الغربی» شده است.

عصر روز دوشنبه هفته جاری، رسانه‌های صهیونیستی از وقوع حادثه‌ای امنیتی در منطقه مزارع شبعا خبر دادند و مدعی شدند که نیروهای حزب‌الله قصد انجام عملیاتی را داشته که با پیش‌دستی نظامیان صهیونیست، این عملیات خنثی شده است.

حزب‌الله اما دقایقی بعد با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد نه تنها هیچ اقدامی از سوی نیروهای آن انجام نشده بلکه این حادثه امنیتی محصول نگرانی و دستپاچگی صهیونیست‌هاست که آنها را مجبور به دروغ‌پردازی و تیراندازی بیهوده کرده است.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: «تمام آنچه رسانه‌‌های دشمن در ارتباط با خنثی کردن عملیات نفوذ از خاک لبنان به داخل فلسطین ادعا کردند، نادرست است... ادعاهای اشغالگران تلاشی است برای ابداع پیروزهای دروغین و توهم‌آمیز».

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول