اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تعیین تکلیف «واگذاری پروژه‌های عمرانی اراک به قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)» در آینده نزدیک

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به موافقت اکثریت اعضای شورای شهر با واگذاری پروژه‌های عمرانی به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: تکلیف واگذاری پروژه‌های عمرانی شهر اراک به قرارگاه، بعد از تعطیلی شورا مشخص خواهد شد.

تعیین تکلیف «واگذاری پروژه‌های عمرانی اراک به قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)» در آینده نزدیک

مرتضی سورانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، در خصوص خبر منتشر شده با عنوان «عمران شهر اراک یک سال معطل مصوبه شورای شهر!» در خبرگزاری فارس استان مرکزی فاظهار کرد: ماهیت کار شورایی ایجاد همفکری و اقناع است که نیاز به زمان دارد، تصمیم‌گیری در شورا زمان‌بر است و هرچه موضوع  مهم‌تر باشد تصمیم‌گیری پیرامون آن به مطالعه و بررسی بیشتر نیاز دارد.

وی با بیان اینکه به منظور عدم تکرار نارضایتی مردمی در اجرای پروژه‌هایی چون شریعتی و پل آزادگان اجرای طرح‌های جدید در شهر به حساسیت و دقت بیشتری در تصمیم‌گیری نیاز داشت، افزود: قرارگاه خاتم سرمایه ملی است و به دلیل توانمندی بالایی که دارد کسی نباید با واگذاری و سپردن پروژه‌های بزرگ به این شرکت کم رقیب و به نوعی بی‌رقیب مخالفت کند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: قرارگاه خاتم در شهر اراک عملکرد خوبی داشته و موفق عمل کرده است و اکثریت شورا از آن رضایت دارند، قرارگاه برای استان و شهر اراک سرمایه خوبی ایجاد کرده که اعضای شورا موافق سپردن پروژه‌های جدید به آن هستند.

وی در پاسخ به دلیل طولانی شدن روند تصویب پروژه‌ها اظهار کرد: آبان ماه سال گذشته طرح‌ها پیشنهاد و شورا بررسی خود را آغاز کرد، به دلیل اینکه طرح‌‌ها مهم و بزرگ هستند باید مطالعات آن به پایان برسد به صورت غیررسمی طرح‌ها به تایید و تصویب اعضای شورا رسیده و بعد از تعطیلات شورا نهایی خواهند شد.

سورانه، پروژه میدان امام (ره)‌با توجه به قرارگیری در ورودی شهر و بالا بودن مشکلات ترافیکی، زیرگذر میدان مقاومت با توجه به  تکمیل پل شهید سیدی طی روزهای آینده و جلوگیری از بروز مشکل در این نقطه را از اولویت‌‌های طرح‌های عمرانی شهر اراک برشمرد و افزود: در حال حاضر شهرداری بدهی چندانی به قرارگاه ندارد، قرارگاه خاتم از شرکت‌های بزرگ و بی‌رقیب است که همواره در مذاکرات و محاسبات آن منطق حاکم است و شورای شهر نیز با توجه به در نظر گرفتن صلاح و آینده شهر طرح‌های عمرانی را به این ظرفیت عظیم واگذار خواهد کرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: قرارگاه شریک خوبی برای شهرداری و شورای شهر در اجرای طرح‌ها است که باید از این ظرفیت بهره گرفت.

وی بیان کرد: در شرایط امروز جامعه نیاز به وحدت و امیدآفرینی به شدت احساس می‌شود، رسانه‌ها باید امید را در بین مردم تزریق کنند.

انتهای پیام/ح

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول