اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امنیت اجتماعی منطقه، در گرو اشتغال جوانان بومی در صنایع پتروشیمی است

نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام خمینی (ره) گفت: استخدام جوانان بومی در شرکت‌های پتروشیمی شهرستان، تاثیر مستقیمی بر رفع مشکلات معیشتی و تامین امنیت اجتماعی منطقه دارد.

امنیت اجتماعی منطقه، در گرو اشتغال جوانان بومی در صنایع پتروشیمی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهرهندیجان، امیدیه و بندرامام خمینی (ره)، در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: در دیدار با مدیران عامل پتروشیمی‌های فن آوران، تندگویان و کارون بر جذب نیروهای بومی تاکید شد چرا که استفاده از نیروهای توانمند بومی تأثیر مستقیمی بر مسائل معیشتی شهروندان شهرستان بندرماهشهر و حومه و امنیت اجتماعی منطقه دارد، باتوجه به تورم اقتصادی که به موجب حضور شرکت‌ها در منطقه ایجاد شده و آلایندگی‌های که صنعت به همراه دارد، مطالبه به کارگیری جوانان بومی کمترین حق ساکنین این منطقه است.

وی پیرو خبر استخدام پتروشیمی فن آوران نیز بیان کرد: در گفتگو با مدیرعامل پتروشیمی فن آوران تصمیم بر این شد که استخدام این شرکت در آینده‌ای نزدیک به صورت آزمون کتبی و با اولویت نیروهای بومی اطلاع‌رسانی شود، اداره کار و کمیته اشتغال منطقه ویژه که نماینده ویژه‌ی نماینده نیز در این کمیته حضور دارد بر شیوه انجام استخدام‌‌ها نظارت داشته باشند.

لزوم ایجاد فرصت ارتقاء شغلی برای کارکنان صنایع پتروشیمی

وی افزود: ایجاد فرصت ارتقاء شغلی برای کارگران و کارمندان استخدام شده در منطقه ویژه پتروشیمی از مهمترین عواملی است که سبب می‌شود نیروهای شاغل در این شرکت‌ها با تمام توان به کار خود ادامه دهند و راندمان کاری و به تبع آن سود‌آوری شرکت‌های مستقر در منطقه بالاتر خواهد رفت، این موضوع نیز یک مزیت برای شرکت‌ها محسوب می‌شود.

آقاجری تاکید کرد: وقتی ما در این منطقه نیروهای توانمندی داریم که چرخه تولید صنعت پتروشیمی کشور را به دست گرفته‌اند چه لزومی دارد که مدیران میانی و ارشد از سایر استان‌ها بصورت پروازی به این منطقه بیایند و فرصت ارتقاء شغلی که باعث ایجاد انگیزه و امید می‌شود را از نیروهای شاغل در این شرکت‌ها غصب کنند.

نماینده مردم در خانه ملت با بیان اینکه طرح‌های افزایش تولید در برخی از  شرکت‌های منطقه در حال پیاده‌سازی است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با مدیران عامل پتروشیمی منطقه، پیگیر رفع مشکلات این شرکت‌ها هستم که در صورت رفع این مشکلات بیش از صدها شغل تا مرحله بهره‌برداری ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول