اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی گلخانه گوجه‌فرنگی در دامغان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: گلخانه در حال احداث در شهرستان دامغان ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی گلخانه گوجه‌فرنگی در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا قدسی، مشاور وزیر جهاد کشاورزی عصر امروز از یک گلخانه در حال احداث در شهرستان دامغان بازدید کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در حاشیه این بازدید به برخی مشخصات این گلخانه اشاره و اظهار کرد: این گلخانه دارای مساحت نیم هکتاری بوده و زمان آغاز ساخت آن سال ۹۷ است.

سیدحسن میرعماد نوع کشت در نظر گرفته شده برای این گلخانه را گوجه‌فرنگی عنوان کرد و گفت: پتانسیل تولید این گلخانه ۲۰۰ تن در سال است.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این گلخانه زمینه اشتغال ۱۰ نفر فراهم می‌شود، اضافه کرد: این گلخانه با مشارکت شرکت شهرک‌های کشاورزی در حال احداث است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان پیشرفت فیزیکی این گلخانه را ۷۵ درصد عنوان کرد و افزود: آورده متقاضی ساخت این گلخانه ۲۵ میلیارد ریال و جذب تسهیلات تبصره ۱۸ سال گذشته حدود ۵۰ میلیارد ریال بوده است.

بازدید از سیلوی گرمسار، کشتارگاه طیور در گرمسار، مجتمع گلخانه‌ای در آرادان، پروژه پرورش شترمرغ در سرخه، مجتمع گلخانه‌ای درجزین و شرکت کشت و صنعت شهمیرزاد در روز نخست سفر مشاور وزیر جهاد کشاورزی به استان سمنان انجام شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول