اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تولید 150 هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی کهگیلویه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا 150 هزار ماسک در کارگاه‌های گروه‌های جهادی تولید شد.

تولید 150 هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید حمزه محقق‌زاده امروز در دیدار مسؤولان گروه‌های جهادی با امام جمعه دهدشت با تبیین بخشی از پیام 9 گانه رهبر انقلاب در جمع گروه‌های جهادی اظهار داشت: یکی از الزامات و نیازمندی‌های جامعه بشری خدمت‌رسانی به اقشار گوناگون مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: بسیج از جمله نهادهای مولود انقلاب است که نقش مهمی در محرومیت‌زدایی ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه رویکرد گروه‌های جهادی بر خدمت‌رسانی است، تصریح کرد: این گروه‌ها در عرصه‌های گوناگون وارد عمل شده و به صورت خودجوش فعالیت‌هایی اجرا می‌کنند.

محقق‌زاده با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی برای مقابله با کرونا گفت: از ابتدای شیوع بیماری در شهرستان تولید کالای حفاظتی و توزیع اقلام غذایی در دستور کار گروه‌های جهادی قرار گرفت.

این مسؤول یادآور شد: با استفاده از ظرفیت خیرین و کمک‌های مردم ۱۵۰هزار ماسک از سوی جهادگران بسیجی تولید شد و کارگاه‌های خانگی تولید ماسک همچنان سفارش می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: علاوه بر خدمات‌رسانی در حوزه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بسیجیان در دیگر عرصه‌ها زا جمله حوزه عمرانی حضور فعال دارند.

انتهای پیام/82016/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول