اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

عزم جدی «جباری» برای حل مشکلات «شهرداری بندرلنگه»/ جباری: مردم از ما کار می‌خواهند نه اختلاف!

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: عزم بنده به کمک دیگر مسؤولان برای حل مشکلات شهرداری بندرلنگه جدی است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد چراکه بندرلنگه با این قدمت تاریخی باید به جایگاه اصلی خود بازگردد.

عزم جدی «جباری» برای حل مشکلات «شهرداری بندرلنگه»/ جباری: مردم از ما کار می‌خواهند نه اختلاف!

به گزارش خبرگزاری فارس از حوزه غرب هرمزگان، فرزاد حسین‌زاده شهردار و اعضای شورای اسلامی و عنایت عاقل مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه روز گذشته با احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بندرلنگه به بیان مشکلات و دغدغه‌های شهرداری از معوقه حقوق پرسنل گرفته تا نبود اعتبارات جهت کارهای عمرانی، زیربنایی و آسفالت، مشکلات پیش‌روی 58 هکتار زمین‌های واگذاری مسکن وشهرسازی و دیگر موارد دست و پاگیر و پیش‌روی این مجموعه پرداختند و حل این موارد مطروحه را در گروی توجه و همکاری بیشتر نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس به این مجموعه دانستند.

در ادامه  فرزاد حسین‌زاده شهردار بندرلنگه نیز به بیان مشکلات شهرداری اعم از معوقه حقوق پرسنل، درآمدزا نبودن شهرداری، نبود زیر ساخت مناسب شهری، مشکلات کارخانه آسفالت، عدم وجود تجهیزات به‌روز و خودروی آتش‌نشانی مناسب و دیگر موارد و مشکلات پیش‌روی این مجموعه پرداخت.

سپس احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: امروزه برخی مشکلات با وحدت، یکپارچگی و همفکری اعضای شورای شهر حل خواهد شد و برجسته شدن اختلافات درونی جلوی موتور متحرکه شورا و شهرداری را خواهد گرفت و با انتقال آن به جامعه مردم آزرده خاطرخواهند شد.

وی افزود: اختلاف نظرها بین اعضای شوراها امری طبیعی است اما اینکه موارد به بیرون این مجموعه کشیده شود جالب نیست و از بیرون نیز افرادی سعی در برجسته‌کردن اختلاف نظرها داشته باشند نیز صحیح نیست و ما باید فضا را به سمت آرامش پیش ببریم چرا که مردم در این شرایط فقط از ما کار می‌خواهند نه اختلاف.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس با بیان اینکه هر خدمتی که امروز توسط مسؤولان به مردم صورت می‌گیرد خدمت نظام ما است و رسانه‌ها باید بیشتر به این موارد بپردازند، گفت: این روزها و در این شرایط سخت مردم در همه موارد نیاز به آرامش خاطر دارند و نباید خدای ناکرده رفتاری از ما سر بزند که فضای جامعه را به سمت تنش، تزریق نا امیدی و یاس پیش برد.

دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان داشت: عزم بنده به کمک دیگر عزیزان مسؤول برای حل مشکلات شهرداری بندرلنگه جدی است و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد چراکه بندرلنگه با این قدمت تاریخی باید به جایگاه اصلی خود بازگردد.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس در ادامه این نشست به‌صورت تلفنی مشکلات شهرداری بندرلنگه را با تعدادی از مقامات ارشد استانی و کشوری در میان گذاشت و مقرر شد شهرداری موارد را مکتوب و طی هفته‌های آینده جلساتی را با مقامات کشوری در تهران جهت رفع موانع و مشکلات این مجموعه تا حصول نتیجه برگزار کنند و همچنین طی هماهنگی که بعمل آمد مقرر گردید تیمی از مسؤولان ارشد استانی جهت بررسی و حل برخی از این مشکلات به بندرلنگه سفر کنند.

در پایان نیز عنایت عاقل مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرلنگه با تقدیر از زحمات نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس به جهت پیگیری مشکلات حوزه بهداشت و درمان و همچنین دریافت ملزومات بیمارستانی به ارائه گزارشی از روند پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در این شهرستان پرداخت.

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول