اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ضرورت بررسی وضعیت بحرانی و افت عجیب آب در کرمان

استاندار کرمان گفت: برای کنترل وضعیت بحرانی آب در سطح استان و افت عجیب آن، باید تدابیر اساسی اندیشیده شود.

ضرورت بررسی وضعیت بحرانی و افت عجیب آب در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در جلسه شورای اداری با تبریک عید قربان اظهار داشت: در دعای پرمحتوای عرفه خواسته‌هایی امام حسین (ع) از خداوند دارند که هم نحوه خواسته از خداوند و هم دوره احکام دینی را آموزش می‌دهند.

امام جمعه کرمان بیان داشت: در فرازی می‌فرمایند «در درونم مرا خوار کن و در چشم مردم مرا بزرگ و عزیز کن»، هر چه آدمی خودبزرگ بینی و تکبر را در زندگی کم کند به همان نسبت در چشم مردم و نزد حق تعالی عزیز می‌شود، بنابراین اگر کسی بخواهد، محبوب دل‌ها شود، تنها یک راه وجود دارد و آن اینکه خود را کوچک بشمارد.

 وی افزود: یکی از کسانی که به این فراز عمل می‌کرد، شهید سلیمانی بود که عزت و افتخار نزد مردم را با حضور در آیین تشییع جنازه ایشان شاهد بودیم در حالی که بسیاری از افراد هستند تا عنوان و مقام آنها را نادیده بگیرید، همه چیز را تعطیل می‌کنند.

علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: امیدوارم امروز آداب این روز را با بصیرت انجام داده و از دعای عرفه حداکثر بهره وری را ببرید.

محمدجواد فدائی استاندار کرمان با گرامیداشت روز عرفه و عید قربان در بحث کارآمدی سیستم اداری اظهار داشت: امروزه برای ناکارآمدی سیستم اداری از اصطلاحی با عنوان بروکراسی یاد می‌شود در صورتی که لغتی مثبت و به معنای حکومت به وسیله افراد اداری و یک سازمان معقول و یا اداره کردن از طریق قوانین و مقررات است اما از آن با عنوان ناکارآمدی سیستم یاد می‌شود.

استاندار کرمان بیان داشت: سیستم اداری، دارای دو بعد مقررات و قوانین و اجرای آنها است، اما همیشه ناکارآمدی این سیستم به معنای اجرای بد نیست و ممکن است، این مشکل ناشی از نقص و خلأ قانونی باشد.

فدائی با اشاره به فرهنگ مدیریت اسلامی تصریح کرد: در مدیریت نوین عوامل مختلفی مانند صحت کار، یکسان برخورد کردن با مراجعان و ... تعریف شده، اما نهایت همه این عوامل رضایت مراجعه کننده است بر همین اساس از دستگاه‌های اداری درخواست می‌شود که رضایتمندی ارباب رجوع را با یک ارزیابی بسنجند و نتیجه آن را به شورای اداری ارائه دهند تا بتوانیم برای بهبود این آیتم برنامه‌ریزی کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: اکنون برای پر کردن چاه‌های غیرمجاز محدودیت‌هایی داریم، بنابراین باید در ابتدا تدابیری برای اشتغال صاحبان آنها اندیشیده شود، اما برخی از افراد بر اثر زیاده‌خواهی اقدام به حفر چاه کردند که دارای قدرت زیادی هستند و برخورد با این افراد نیز سخت‌تر است.

وی افزود: برای کنترل وضعیت بحرانی آب در سطح استان و افت عجیب آن، باید تدابیر اساسی اندیشیده شود.

انتهای پیام/80018/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول