اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تاکید رئیس‌کل دادگستری فارس بر تعیین تکلیف کالاهای اموال تملیکی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره)

رئیس‌کل دادگستری استان فارس به همراه دبیر ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برخی دیگر از معاونین دادگستری استان از انبارهای سازمان اموال تملیکی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام خمینی(ره) فارس بازدید و بر لزوم تعیین تکلیف کالاهای موجود در این انبارها تأکید کرد.

تاکید رئیس‌کل دادگستری فارس بر تعیین تکلیف کالاهای اموال تملیکی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره)

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، رئیس‌کل دادگستری استان فارس به همراه دبیر ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برخی دیگر از معاونین دادگستری استان از انبارهای سازمان اموال تملیکی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام خمینی(ره) فارس بازدید و بر لزوم تعیین تکلیف کالاهای موجود در این انبارها تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس‌کل دادگستری فارس هدف از این بازدید را تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام خمینی(ره) دانست و گفت: کالاهای موجود در این انبارها بخشی از بیت‌المال مسلمین بوده و حفظ و نگهداری آن‌ها در شرایط مناسب واجب است.

رئیس شورای قضایی استان فارس افزود: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تاکیدات ریاست معظم قوه قضائیه در این ‌ارتباط، نشستی با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد و موضوع تعیین تکلیف این کالاها در دستور کار این جلسه قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در بازدید از انبار‌های سازمان اموال تملیکی استان فارس مقرر شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالاهای موجود در این انبارها تعیین تکلیف شوند؛ به‌طوری‌که کالا‌های فاسد معدوم و سایر کالاها نیز طی مراحل قانونی، به مزایده گذاشته‌شده و یا در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول