اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

حمایت از پایان‌نامه‌های حوزه وقف در همدان

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از حمایت اوقاف همدان از پایان‌نامه‌ها در حوزه وقف خبر داد.

حمایت از پایان‌نامه‌های حوزه وقف در همدان

خسرو محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: اداره کل اوقاف استان در راستای گسترش فرهنگ وقف از پایان‌نامه‌هایی که با موضوع وقف، موقوفات، واقفین، بقاع متبرکه و امامزادگان استان باشد حمایت مالی می‌کند.

وی با اشاره به حمایت اوقاف استان از پایان‌‌نامه‌های ارشد و دکتری در حوزه وقف گفت: امسال از پایان‌نامه دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری درخصوص برخی از موضوعات حمایت و نسبت به تدوین آن‌ها اقدام می‌کند.

مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان عنوان کرد: این اقدامات براساس سیاست سازمان اوقاف و در مسیر انجام پژوهش و تحقیق در خصوص رسالت و مأموریت‌های سازمانی از طریق راه‌کارهای علمی و کاربردی حول محورهای مختلفی است.

وی با تاکید به اینکه باید با انجام تحقیق و پژوهش و با استفاده از شیوه‌های پژوهشی به نتایج علمی برسیم گفت: در این راستا اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و مراکز پژوهشی موضوع پایان‌نامه و رساله خود را با موضوعات اعلام شده توسط سازمان اوقاف انتخاب کنند.

محمدی با بیان اینکه پایان‌نامه‌ها باید قابلیت پیاده‌سازی داشته باشند، نتایج دقیق باشد و تمام مراحل آن با هماهنگی اداره اوقاف استان انجام گیرد افزود: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر به روابط عمومی اداره کل اوقاف استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول