اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری آیین عرفه و اعیاد قربان و غدیر در مهدی‌شهر ممنوع است

رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در شهرستان مهدی‌شهر اعلام کرد: برگزاری آیین روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر در شهرستان مهدی‌شهر ممنوع است.

برگزاری آیین عرفه و اعیاد قربان و غدیر در مهدی‌شهر ممنوع است

عبدالرضا میقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مهدی‌شهر اظهار کرد: برگزاری آیین روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر در مناطق زرد، نارنجی و قرمز کرونایی ممنوع است و بنا بر این، در شهرستان مهدی‌شهر نیز این برنامه‌ها برگزار نخواهد شد.

او گفت: آیین روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر فقط در مناطق سفید کشور برگزار می‌شود و برگزاری آن در سایر مناطق زرد، نارنجی و قرمز نظیر شهرستان مهدی‌شهر ممنوع است.

فرماندار مهدی‌شهر افزود: از مردم شهرستان مهدی‌شهر درخواست داریم آیین‌های مبارک روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر را به‌صورت انفرادی و در منازل خود برگزار کنند.

رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در شهرستان مهدی‌شهر گفت: مردم از طریق فضای مجازی و رسانه ملی مراسم را پیگیری کنند تا با همراهی و همدلی مردم و کادر درمان و دعای خیر مردم در این ایام، بتوانیم هرچه زودتر ویروس کرونا را در کشور مدیریت کنیم.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول