اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

قیمت دام زنده هر کیلو ۹۰ هزار تومان/ کشتارگاه همدان آماده ذبح قربانی

رئیس اتحادیه قصابان همدان از قیمت دام زنده هر کیلو حدود ۹۰ هزار تومان خبر داد و گفت: روز عید قربان کشتارگاه همدان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آماده ارائه خدمات است.

قیمت دام زنده هر کیلو ۹۰ هزار تومان/ کشتارگاه همدان آماده ذبح قربانی

علی‌اکبر سپهری‌وفا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه فردا روز عید قربان کشتارگاه همدان آماده ارائه خدمات به مردم است اظهار کرد: تمام خدمات به منظور جلوگیری از بروز و شیوع بیماری بر اساس پروتکل‌های بهداشتی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک اکیپ از کارشناسان دامپزشکی در کشتارگاه مستقر هستند و تمام امور با نظارت کارشناسان انجام می‌شود افزود: ذبح دام در کشتارگاه با توجه به شرایط فعلی استان و خطر آلودگی‌های احتمالی بهداشتی‌تر به نظر می‌رسد.

رئیس اتحادیه قصابان همدان با تأکید بر اینکه در حال حاضر قیمت دام زنده به ازای هر کیلو بین ۹۰ تا ۹۲ هزار تعیین شده است ادامه داد: در کشتارگاه موازین بهداشتی به طور کامل رعایت می‌شود و نیازی به تجمع مراجعان  وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مراجعان به کشتارگاه در سالن انتظار حضور می‌یابند و پس از ذبح و آماده‌سازی گوشت را به صورت بهداشتی تحویل می‌گیرند تصریح کرد: اگرچه مردم می‌توانند در فضای باز نیز قربانی خود را ذبح کنند اما بهترین روش حضور در کشتارگاه زیر نظر کارشناسان بهداشت است.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول