اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

عنوان برتر ارتقای کیفی راه‌های شریانی کشور به راهداری فارس اختصاص یافت

راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در اجرای طرح ارتقای کیفی رویه راههای شریانی کشور در چهار ماه نخست سال 99، رتبه نخست کشور را کسب کرد.

عنوان برتر ارتقای کیفی راه‌های شریانی کشور به راهداری فارس اختصاص یافت

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس جایگاه برتر در بین ادارات کل راهداری استان‌ها در اجرای طرح ارتقای کیفی رویه راه‌های شریانی کشور در چهار ماه نخست سال ۹۹ را به خود اختصاص داد.

در چهار ماهه نخست سال جاری، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس در قالب طرح "اقدام رویه راه‌های شریانی" ۵۲۰ کیلومتر لکه‌گیری و روکش آسفالت گرم در سطح راه‌های استان اجرا،که بخشی از این اقدامات با تجهیزات و ماشین‌آلات اداره کل و بخشی توسط پیمانکاران بخش خصوصی صورت پذیرفت.

همچنین بهسازی و اصلاح رویه راه‌ها تا پایان تابستان (قبل از شروع فصل سرما) ادامه خواهد داشت و بر اساس اولویت‌های از پیش تعیین شده اقدامات لازم صورت می پذیرد.

لازم به ذکر است که استان فارس با ۱۷ هزار کیلومتر راه (بدون لارستان) شامل بیش از یک‌هزار و ۳۸۰ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه فرعی، نزدیک به ۱۱ هزار کیلومتر راه روستایی، ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شریانی از جمله استانهای مهم در حوزه حمل و نقل جاده ای کشور است که همه ساله خدمات شایانی را در این بخش به کاربران جاده‌ای ارائه می نماید.

به گزارش فارس، طی حکمی توسط اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از زحمات و تلاشهای اداره کل فارس به ویژه مدیرکل و کارکنان این اداره کل تقدیر شد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول