اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بهره‌برداری از 10 طرح بسیج سازندگی در بام ایران

جانشین فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، از بهره‌برداری و افتتاح 10 طرح بسیج سازندگی در استان خبر داد.

بهره‌برداری از 10 طرح بسیج سازندگی در بام ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط‌عمومی سپاه قمربنی‌هاشم(ع)، اسماعیل مولوی گفت: در آستانه دهه امامت و ولایت و عید سعید قربان و دهم مردادماه سالروز دیدار جمعی از گروه‌های جهادی بسیج با مقام معظم رهبری و دستور به ورود جهادگران بسیجی به عرصه اشتغال‌زایی علاوه بر محرومیت‌زدایی، 10 پروژه بسیج سازندگی در استان به بهره‌برداری رسید.

جانشین فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به افتتاح کارگاه قالی‌بافی و خیاطی با حمایت بسیج سازندگی در روستای بهرام‌آباد از توابع شهرستان شهرکرد، ادامه داد: امروز کارگاه قالی‌بافی و خیاطی را افتتاح کردیم و امیدواریم با گسترش این گونه کارگاه‌ها کمکی برای تولید و همچنین بحث اشتغال داشته باشیم که امروز یکی از بحث‌های بنیادی و اصلی مردم است.

وی اظهار داشت: ما دغدغه‌های اصلی مردم را در بسیج‌سازندگی و سپاه قمربنی‌هاشم(ع) به خوبی درک و در همین راستا سعی کردیم با استفاده از ظرفیت  گروه‌های جهادی و داوطلبین بسیجی با همت شورای اسلامی و امامان جماعت توسعه کارگاه‌های این چنینی را شروع کنیم.

مولوی توضیح داد: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در جامعه و استان ما وجود دارد، امیدواریم بتوانیم با استفاده ازتوانایی‌های گروه‌های جهادی و پای کار آوردن این پتانسیل‌ها قدم‌های مثبتی در راستای ایجاد اشتغال و جهش تولید برداریم.

اعزام 15 گروه جهادگر به نقاط مختلف استان

مسؤول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم(ع) در ادامه گفت: کارگاه‌های قالی‌بافی و خیاطی، آبرسانی روستایی و کشاورزی، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان از جمله طرح‌های تکمیل شده در استان با حمایت بسیج سازندگی است.

هوشنگ فولادی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 50 خدمت با ایجاد 86 نفر اشتغال در چهارمحال و بختیاری داشته‌ایم، اضافه کرد: امروز نیز 15 گروه جهادگر بسیجی برای خدمت‌رسانی در عرصه‌های عمرانی و آبرسانی به نقاط مختلف استان اعزام شده است.

وی عنوان کرد: لایروبی قنوات و احداث کانال آب‌رسانی کشاورزی از دیگر پروژه‌های خدمت‌رسانی بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم(ع) در استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/68024/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول