اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

50 داوطلب کرونایی مقطع دکتری در بیمارستان امتحان دادند/ برگزاری «آزمون» نمره قبولی گرفت

معاون فنی سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه آزمون برگزار شده امروز در مجموع نمره قبولی گرفت، گفت:‌ بیش از 50 نفر از افراد کرونا مثبت در بیمارستان امتحان دادند.

50 داوطلب کرونایی  مقطع دکتری در بیمارستان امتحان دادند/  برگزاری «آزمون» نمره قبولی گرفت

به  گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محسن فرهادی معاون فنی سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در اخبار 21 با اشاره به برگزاری آزمون مقطع دکتری امروز، اظهار داشت:در مجموع می‌توان نمره قبولی به برگزاری آزمون امروز بدهیم.

وی ادامه داد:‌ فکر می‌کنم امروز اولین تجربه مشترک برگزاری و همکاری نزدیک بین وزارت بهداشت و وزارت علوم بود اما در مجموع آزمون در شرایط خوبی برگزار شد و نمره قبولی گرفت.

معاون فنی سلامت محیط و کار وزارت بهداشت افزود: بیش از 50  نفر اعلام کرده بودند که کرونا مثبت هستیم که این افراد آزمون خود را در بیمارستان‌ها برگزار کردند و ناظرین با تجهیزات کامل اقدام به برگزاری آزمون کردند و امیدواریم بعدا نیز مشکل خاصی نداشته باشند.

فرهادی درباره عدم رعایت نکات لازم در برخی حوزه‌های امتحانی امروز، بیان داشت:   مواردی که گفتید مواردی بوده که مثلا فرد قبلا خود اظهاری نکرده بوده و در حوزه آزمون اعلام کرده وهمکاران بیماری‌ها، بهداشت محیط و پزشک حضور داشتند و تدابیر لازم صورت گرفت و فرد  در جای مجزا یا در کنار تهویه و  پنجره باز قرار گرفته است.

وی  متذکر شد: واقعیت این است که باید ما تمام شرکت کنندگان و ناظرین را مثبت تلقی کنیم اما خوشبختانه تدابیر لازم صورت گرفته و در اکثر حوزه‌ها مانند تهران، اصفهان و مشهد که بنده صحبت کردم، در مجموع نمره قبولی گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول