اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مسوولان به فکر محرومان باشند/ پیام عید قربان توجه مردم به نیازمندان است

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به فرا رسیدن عید سعید قربان، گفت: مردم و مسوولان نیازمندان و محرومان را در این عید بزرگ اسلامی فراموش نکنند.

مسوولان به فکر محرومان باشند/ پیام عید قربان توجه مردم به نیازمندان است

حجت‌الاسلام محمود ترابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به فرارسیدن عید سعید قربان، این روز بزرگ و فرخنده را نماد رهایی از اسارت نفس دانست و اظهار کرد: توج به مفاهیم بلند بندگی و اطاعت در این روز یکی از اعمالی است که می‌تواند به استحکام ایمان ما بیافزاید.

وی با بیان اینکه عید سعید قربان برای همه مسلمانان بزرگ و معظم است، افزود: امیدواریم با توجه به شیوع بیماری کرونا رفتار مردم ما به ویژه برادران شریف، مومن و دینداری که در این ایام دید و بازدیدها را در برنامه دارند نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دید و بازدید حضوری اقدام کنند.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه عید سعید «غدیرخم» نیز به سرعت و پس از عید سعید «قربان» فرا خواهد رسید، خاطرنشان کرد: از مردم خوب شهرستان گنبدکاووس که ارادت و علاقه‌شان به خاندان رسالت و سادات عزیز بی‌بدیل است نیز تقاضا داریم نسبت به تبریک غیرحضوری اقدام کنند.

ترابی با انتقاد از برخی بی‌توجهی‌ها نسبت به پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان با وجود وضعیت قرمز گنبدکاووس در شیوع بیماری کرونا، گفت: کادر درمان بالغ بر پنج ماه است بی‌وقفه و بدون استراحت در حال مجاهدت و تلاش برای حفظ جان ما و شماست و این کمال بی‌انصافی است که بخواهیم به خاطر شادمانی و شادی زودگذر خود بیش از این به آنها زحمتی را تحمیل کنیم.

وی با اشاره به لزوم توجه به مستمندان توسط مردم در ایام عید سعید قربان به ویژه افرادی که اقدام به ذبح قربانی می‌کنند، ادامه داد: از مسوولان نیز می‌خواهیم با توجه به شرایط سخت اقتصادی اخیر از حمایت و رسیدگی به وضعیت محرومان غافل نشوند.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه انتظار ما از پویش‌های مردمی و سمن‌ها این است که بار دیگر در صحنه کمک به مردم بدرخشند، تصریح کرد: همه باید دست در دست هم در کنار یکدیگر برای سلامت جامعه خود تلاش کنیم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول