اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

طرح ساماندهی خاک و نخاله‌های ساختمانی در سنندج اجرا می‌شود

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: طرح ساماندهی خاک و نخاله‌های ساختمانی در سنندج اجرا می‌شود.

طرح ساماندهی خاک و نخاله‌های ساختمانی در سنندج  اجرا می‌شود

سیروان غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، از اجرای طرح ساماندهی خاک و نخاله ساختمانی در سنندج خبر داد و اظهار کرد: یکی از مشکلات سطح شهر که باعث نازیبایی فضاهای بصری شهر می‌شود، تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله ساختمانی در معابر فرعی و ورودی‌های سطح شهر است.

وی گفت: سایت دفن زباله واقع در کلیک برای تخلیه خاک و نخاله در نظر گرفته شده که متاسفانه برخی از ماشین آلات حمل نخاله های ساختمانی به جای تخلیه در این سایت در مکان‌های غیرمجاز اقدام به تخلیه خاک و نخاله‌های ساختمانی می‌کنند.

وی گفت: در راستای رفع مشکلات انباشت نخاله ساختمانی در معابر سطح شهر این سازمان نسبت  به واگذاری بحث ساماندهی  خاک و نخاله ساختمانی به پیمانکار اقدام نمود.

ماشین‌آلات حمل  خاک و نخاله به صورت غیرمجاز اقدام به تخلیه خاک نکنند

وی بیان کرد: پیمانکار اجرای این طرح موظف است به صورت شبانه روزی در سطح شهر نظارت داشته باشد تا ماشین‌آلات حمل  خاک و نخاله به صورت غیرمجاز اقدام به تخلیه خاک و نخاله در معابر ننمایند.

وی اعلام کرد: تمام ادارات دولتی، پیمانکاران  ساختمانی، تاسیساتی و راهسازی مالکان ماشین آلات حمل خاک و نخاله‌های ساختمانی ( کامیون، کامیونت، وانت، بیل مکانیکی و لودر ) باید جهت مجوز فعالیت به منظور کنترل و ساماندهی ماشین آلات حمل و برداشت نخاله‌های ساختمانی و عمرانی ثبت نام کنند.

غفوری خاطرنشان کرد: مالکان ماشین‌آلات نخاله‌های ساختمانی و عمرانی از 11 تا 23 مرداد ماه  سال‌جاری به سازمان پسماند واقع درخیابان امام(ره ) روبری اداره کمرگ مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام و کد مجوز فعالیت حمل خاک و نخاله را دریافت نمایند.

 ماشین آلاتی که ثبت نام نکنند اجازه فعالیت ندارند

وی تصریح کرد: ماشین آلاتی که ثبت نام نکنند و کد فعالیت اخذ ننمایند اجازه فعالیت و حمل خاک و نخاله ساختمانی را نخواهند داشت.

وی گفت: کسانی که به صورت غیرمجاز و شبانه اقدام به تخلیه خاک و نخاله در معابر نمایند نیز پس از مستندسازی توسط پیمانکار و ارجاع به راهنمایی و رانندگی بار اول جریمه و به  در صورت تکرار خودرو آنها توقیف و اعمال قانون خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج از شهروندان هم در خواست کرد: در صورت مشاهد تخلیه نخاله ساختمانی در معابر شهری  ضمن یادداشت شماره پلاک خودرو و در صورت امکان عکس از تخلیه غیرمجاز گرفته و با شماره تماس 5 - 33176603  مراتب را اطلاع دهید.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول