اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بستری 453 نفر بیمار مبتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی آذربایجان‌غربی گفت: در مجموع،‌تعداد 453 نفر مبتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شدند که 200 نفر از این تعداد به طور قطع مبتلا یه کرونا و 253 نفر مشکوک به کرونا هستند.

بستری 453 نفر  بیمار مبتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تعداد 453 نفر مبتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شدند که 200 نفر از این تعداد به طور قطع مبتلا یه کرونا و 253 نفر مشکوک به کرونا هستند.

وی از کاهش بیماران تحت مراقبت‌های ویژه خبر داد و  تصریح کرد: تعداد 127 بیمار در آی سی یو‌ بیمارستان‌های استان بستری و تعداد 35 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل  هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی آذربایجان‌غربی با اشاره به تعداد بیماران بستری شده طی 24 ساعت گذشته، عنوان کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 94 نفر در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شدند که 19 نفر از این تعداد از ارومیه و 16 نفر از خوی بودند.

آقازاده وضعیت استان را در حالت هشدار عنوان کرد و افزود: اعمال محدودیت‌های کرونایی بر کنترل شیوع کرونا تاثیر مثبتی داشته است در این راستا باید بحث خود مراقبتی و استفاده از ماسک به طور جدی رعایت شود.

وی از ذبح غیربهداشتی قربانی در عید قربان گلایه و خاطرنشان کرد: همه باید مطیع مصوبات ستاد ملی کرونای کشور باشیم تا بتوانیم زنجیره شیوع کرونا را بشکنیم و آسیب این بیماری را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول