اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای تبیین مواضع انقلابی

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه فضای مجازی ظرفیت بسیار بالایی دارد و باید در این روزها که اجتماعات تعطیل شده از این ظرفیت‌ها استفاده شود، گفت: این روزها باید از ظرفیت فضای مجازی بهره بگیریم.

لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای تبیین مواضع انقلابی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در جمع خبرنگاران که به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، در سخنانی ضمن تقدیر از رئیس سابق شورا اظهار کرد: شورا در برگزاری مراسم‌های مذهبی و مقابله با توطئه‌ها دشمنان اقدامات خوب و موثری را انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از محرومیت‌های دوران کرونا محروم شدن از بیانات مقام معظم رهبری در دیدارهایشان با اقشار مختلف مردم و مسؤولان بود، گفت: این روزها باید تلاش کنیم تا بیانات و فرمایشات ایشان در فضای مجازی به خوبی منتشر شود.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز نیاز داریم و بحث روز ماست رهنمودهای ایشان مربوط به کلان انقلاب است، ادامه داد: باید نکات کلیدی و برجسته فرمایشات مقام رهبری در دیدارها و بیانات ایشان به خوبی در فضای مجازی بازنشر شود و در این زمینه شورا وظیفه سنگینی دارد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه فضای مجازی ظرفیت بسیار بالایی دارد و باید در این روزها که اجتماعات تعطیل شده از این ظرفیت‌ها استفاده شود، ادامه داد: این روزها باید از ظرفیت فضای مجازی بهره بگیریم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروز ما وظیفه سنگینی در مورد بیان خطبه غدیر داریم تصریح کرد: باید این خطبه را به نسل آینده منعکس کنیم و در این زمینه وظیفه مهم و سنگینی داریم و نباید کوتاهی کنیم.

وی افزود: نسل جوان و امروز در بستر فضای مجازی سر رشته و تبحر بالایی دارند که باید از این ظرفیت بهره بگیریم

آیت‌الله خاتمی بحث ولایت، امام و بصیرت را از واجبات برشمرد و گفت: چطور شد وقتی ۱۲۰ هزار نفر در صحنه بودند واقعه غدیر به فراموشی سپردند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه محرم، افزود: باید تلاش کنیم تا عبرت‌های عاشورا و واقعیت‌های آن به جوانان و نسل امروز بیان شود.

 نقش مهم شورای هماهنگی تبلیغات در برگزاری مناسبت‌های انقلاب 

حجت‌الاسلام علی ناصر هم در نشست مطبوعاتی به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی اظهار کرد: امسال ویژگی سالگرد تشکیل شورا با چهل سالگی انقلاب اسلامی همزمان شده است که این امر مسؤولیت ما را در تبیین نظام و انقلاب سنگین می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر نقش مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در زمینه برگزاری جلسات و مناسبت‌ها گفت: شورا نقش مهمی در راستای برگزاری مناسبت‌های انقلاب دارد.

 وی با بیان اینکه این شورا در راستای ایجاد هماهنگی برای برگزاری هر چه باشکوه مراسم‌های انقلابی عمل می‌کند، تصریح کرد: نظارت، سیاست‌گذاری، ایجاد هماهنگی، تلاش برای برگزاری باشکوه و ۰۰۰ از جمله وظایف این شوراست.

ناصر شاه بیت اقدامات شورا را راهپیمایی‌های ۲۲بهمن، روز قدس، ۱۳ آبان و مراسم سالروز ارتحال امام برشمرد و گفت: در این زمینه شورا همه همت خود را برگزاری باشکوه مناسبات گذاشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: اتخاذ تدابیر و سیاست‌های تقویم مناسبت‌های سالانه، سازماندهی برنامه‌ها و مناسبت‌های رسمی و عمومی کشور، برنامه‌ر‌یزی لازم برای تامین مالی اجرای مراسم ها، اعلام مواضع با هماهنگی مراجع ذیربط و ... از جمله وظایف شورای هماهنگی تبلیغات است.

وی لحظه شناسی شورا را از جمله نقاط قوت شورا در مقاطع حساس برشمرد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مقاطع حساس با وظیفه شناسی به موقع عمل کرده است.

ناصر فضاسازی، اقدامات و فعالیت‌های فضای مجازی، حضور در رسانه ملی، استفاده از ظرفیت رسانه‌های استان به ویژه خبرگزاری‌ها را در ایام کرونا را از جمله برنامه‌ها در وضعیت فعلی برشمرد و گفت: امیدواریم در این روزها که امکان برگزاری مراسم‌های عمومی و اجتماعی وجود ندارد از همه ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول