اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

محدودیت‌های کرونایی یک هفته دیگر تمدید شد/سهل انگاری مدیران قابل قبول نیست

استاندار البرز با بیان اینکه سهل‌انگاری مدیران در راستای مقابله با کرونا بخشودنی نیست، گفت: البرز همچنان در وضعیت قرمز شیوه کرونا قرار دارد از این رو محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته دیگر نیز تمدید شد.

محدودیت‌های کرونایی یک هفته دیگر تمدید شد/سهل انگاری مدیران قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، امروز در حاشیه ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران، گفت: به طور قطع کمکاری و سهل انگاری از سوی مدیران در خصوص حل مشکلات مردم بخشودنی نیست.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های استان نباید اجازه دهند مسائل جزئی به سطوح کلان برسد چراکه چنین مواردی مانع سیاستگذاری و تصمیم سازی‌های بزرگ از سوی مسؤولان ارشد می‌شود.

شهبازی گفت: اگر مردم در دریافت خدمت خاصی دچار مشکل شده اند، مدیر مربوطه باید با اهتمامی ویژه درصدد حل آن باشد و فرماندار و معاون مربوطه در استانداری نیز روند امور را تا حصول نتیجه منطقی دنبال کنند.

وی افزود: بنده بعنوان نماینده عالی دولت در استان وظیفه دارم با تصمیم گیری و تصمیم سازی صحیح در سطوح بالاتر و پیگیری‌های ملی موجبات ارتقا زیرساخت‌های استان و سرعت بخشی به مسیر توسعه البرز را فراهم کنم.

استاندار البرز اضافه کرد: مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران، اجازه ندهند که مشکلات کوچک و قابل حل به مسائلی دست و پا گیر در مسیر توسعه استان تبدیل شود.

آمارهای ابتلا به کرونا در البرز امیدوار کننده است

وی با بیان اینکه البرز همچنان در وضعیت قرمز شیوه کرونا قرار دارد از این رو محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته دیگر نیز تمدید شد، اظهار کرد: البته آمارها امیدوارکننده است از این رو اگر همراهی ها و رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک استمرار یابد به نتایج بهتری نیز خواهیم رسید.

وی افزود: در ستاد ملی برای ماه محرم و عزاداری‌ها در این ماه نیز مقرراتی وضع شده که تا هفته آینده قطعی، تصویب و ابلاغ خواهد شد.

مصوبه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام عزاداری اعلام خواهد شد.

 

استاندار البرز اضافه کرد: مسوولین هیات‌ها و تکایا باید در این زمینه مسوولیت بپذیرند و در هیات‌های عزاداری اصول بهداشتی را به جد رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور محترم در این نشست، تقویت بخش سلامت را بعنوان یکی از مسائل مهم مورد تاکید قرار داد، گفت: بر این اساس افزایش تخت‌های بیمارستانی و تامین لوازم و تجهیزات مورد نیاز، تقویت کادر درمان و پرستاری با استخدام نیروهای جدید همچنان اولویت دولت در مقابله با ویروس کروناست و در همین رابطه تا پایان امسال حدود 8 هزار تخت جدید به بیمارستان‌های کشور اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول