اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کار شورای هماهنگی مهم و ارزشمند است/ایستادگی مردم در مقابل دسیسه‌های دشمن با حضور باشکوه در عرصه‌های انقلاب

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به اشاره به رسالت مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: وظیفه شورا برگزاری مراسماتی است که پایه‌های نظام است.

کار شورای هماهنگی مهم و ارزشمند است/ایستادگی مردم در مقابل دسیسه‌های دشمن با حضور باشکوه در عرصه‌های انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی ظهر امروز در نشستی به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی با مهم و ارزشمند خواندن کار شورا گفت: وظیفه این شورا برگزاری مراسماتی است که پایه‌های نظام است اگر این مراسمات از نظام گرفته شود هویت انقلاب از بین رفته و مقاومت نظام شکسته می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه راز 40 سال انقلاب اسلامی علی‌‌رغم توطئه‌ها و دشمنی‌های دشمنان برگزاری همین مراسمات با حضور پرشور و با صلابت مردم است، افزود: هر وقت این مراسمات برگزار می‌شود مردم با شور و اشتیاق حاضر می‌شوند و این از شاخص‌های برجسته انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه با برگزاری این مراسمات بیداری، هوشیاری و همبستگی مردم را بار دیگر نظاره می‌کنیم، گفت: اگر مردم هوشیاری فرهنگی و سیاسی خود را از دست دهند آن انقلاب ضربه می‌خورد لذا حضور باشکوه آنها در همه مراسمات ملی و مذهبی نشان از ایستادگی آنها در مقابل دسیسه‌ها و توطئه‌ها دارد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر این مراسمات حذف شود روحیه حماسه، مقاومت، بیداری و هوشیاری مردم از دست خواهد رفت بنابراین این مراسمات باید همیشه باشند و باشکوه برگزار شوند.

آیت‌الله حسینی ادامه داد: حضور مردم در همه صحنه‌های انقلاب، نفس تازه‌ای به انقلاب می‌دهد و ضربه‌ای به دشمن وارد می‌کند که موشک‌ها هم آن ضربه را وارد نمی‌کند، مثلا در 22 بهمن وقتی مردم می‌آیند شعار می‌دهند و بلوغ سیاسی خود را اعلام می‌کنند می‌بینیم که دشمن عقب‌نشینی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اگر این مناسبت‌ها نباشد استکبارستیزی، ارزش‌های انقلاب، فلسطین و یمن و سایر ارزش‌ها به فراموشی سپرده می‌شود، افزود: اگر ملت‌ها بیدار بودند این همه ظلم و جنایت و قلدری توسط آمریکا و سایر کشورهای هم‌پیمان استکبار جهانی صورت نمی‌گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب بزرگ است و زحمات فراوانی برای به ثمر رساندن آن کشیده شده گفت: نباید مراسمات کمرنگ شوند بلکه روز به روز باید بیشتر و پر رنگ‌تر شود و به جهت کمی و کیفی هم باید رشد داشته باشند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری این موضوع مهم که ما در جنگ هستیم و نباید بیداری و هوشیاریمان را از دست دهیم، خاطرنشان کرد: ما در جنگ مستقیم با اشاره در همه حوزه‌های فرهنگی، نظامی، اقتصادی و سیاسی هستیم اگر بیدار و هوشیار نباشیم شکست خواهیم خورد.

انتهای پیام/82024

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول