اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دستگیری برادران سارق بااعتراف به۶فقره سرقت درگچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری باند۲نفره برادران سارق حرفه ای خودرو وکابل برق بااعتراف به ۶فقره سرقت دراین شهرستان خبر داد.

دستگیری برادران سارق بااعتراف به۶فقره سرقت درگچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: درپی وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهرستان گچساران و باتوجه به حساسیت و ضرورت موضوع، شناسایی سارق یا سارقان در دستورکارماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی  ۲نفر سارق را  که برادر بودند را حین سرقت دستگیر و در بازرسی از منزل آنان یک دستگاه خودرو پراید سرقتی نیز کشف گردید.

سرهنگ سید محمد موسوی افزود: متهمین در بازجویی های اولیه به۶فقره سرقت درسطح شهرستان اعتراف و متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان از شهروندان خواست : ضمن توجه به هشدار های انتظامی درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق پل ارتباطی ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

 انتهای  پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول