اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

توزیع بسته‌های معیشتی بین گروه‌های آسیب پذیر

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی‌ زاهدان درمشارکت‌های اجتماعی گفت: از شیوع کرونا در استان تا کنون، بسته های معیشتی به ارزش یک میلیارد و 170 میلیون تومان بین گروه های آسیب پذیر جامعه توسط سازمان های مردم نهاد فعال در عرصه سلامت در شهرهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان توزیع شده است.

توزیع بسته‌های معیشتی  بین گروه‌های آسیب پذیر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه عوم پزشکی زاهدان، احمد بامری گفت: سازمان‌های مردم نهاد سلامت در هنگامه شیوع کرونا نیز همچون گذشته، حضوری متحدانه و پویا داشته ودارند چنانکه  همزمان با ورود کرونا به استان، ازکمک به کادردرمان گرفته تا یاری‌رسانی به گروه‌های آسیب‌پذیرجامعه که درمعرض خطر بیشتری بودند  دریغ نکردند.

وی ادامه داد: 13 سمن فعال در عرصه سلامت، علاوه بر ارائه خدمات  پشتیبانی درمانی تاکنون تعداد قابل توجهی بسته های بهداشتی و غذایی به ارزش ریالی یک میلیارد و صدو هفتاد و هفت میلیون و سیصدو بیست و شش هزارو ششصد تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون دربین گروه های هدف توزیع کرده اند.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی‌ زاهدان درمشارکتهای اجتماعی اضافه کرد: هم اکنون 24 سمن، 9 موسسه خیریه، 8مرکز نیکوکاری و یک موسسه خیریه بیمارستانی( بیمارستان بوعلی زاهدان)مشغول ارائه خدمات نیکوکارانه در عرصه سلامت هستند.

بامری گفت: سازمان‌های مردم نهاد حد واسط بخش خصوصی و دولت قرار دارند و بخشی از وظایف هریک را بر عهده می‌گیرند.

وی تأکید کرد: درحال حاضربه مددسازمان‌های مردم نهاد، در فعالیت‌های اجتماعی حوزه سلامت در استان پیشرو هستیم و راه‌اندازی سمن‌های حوزه سلامت از اقدامات بسیار مطلوب دانشگاه بوده که از سال 95 آغاز شده وتحت مدیریت حوزه مشارکت‌های اجتماعی تداوم دارد و باید از شرایط پیش‌آمده با مشارکت بخش خصوصی بهره بیشتری برد.

بامری تصریح کرد: برای پاسداشت اقدامات خداپسندانه خیرین سلامت اعم از افراد، موسسات، انجمن‌ها و تشکل‌ها که به صورت فردی یا در قالب پویش‌ها و کمپین‌های مختلف در تامین اقلام ضروری و مورد نیاز بیمارستان‌ها، و کمک به اقشار آسیب پذیر تلاش کردند تشکر می کنم.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول