اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

«هپکو» نباید بیش از این معطل و متوقف بماند/ دولت هپکو را از وضعیت فعلی خارج کند

رئیس کل دادگستری استان مرکزی، با حمایت از مصوبه دولت در واگذاری هپکو به شستا گفت: این واحد صنعتی بیش از حد معطل مانده است و دولت تصمیم به واگذاری کارخانه به شستا گرفته که این مصوبه باید در سریع‌ترین زمان ممکن اجرایی و کارخانه از این وضعیت رکود خارج شود.

«هپکو» نباید بیش از این معطل و متوقف بماند/ دولت هپکو را از وضعیت فعلی خارج کند

حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به دیدار مجازی با رئیس قوه قضاییه در خصوص وضعیت تولید در استان اظهار کرد: در این جلسه موضوع و چالش‌های کارخانه هپکو  مطرح و واگذاری هپکو به گروه یا فردی که صلاحیت داشته باشد، مورد تاکید قرار گرفت.

وی اظهار کرد: موضوع واگذاری هپکو به شستا در هیات دولت تصویب شده است و مصوب شده که ۵۵ درصد سهام هپکو به تامین اجتماعی واگذار شود که با نقدینگی مناسب این واحد صنعتی از وضعیت کنونی خلاصی یابد و به رونق تولید برسد.

موسوی ادامه داد: دولت باید پیگیری‌های لازم را انجام دهد و هرچه سریع‌تر برای واگذاری اقدام و وضعیت شرکت تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم تامین اجتماعی با نقدینگی موجود و برنامه‌ریزی مناسب روزهای پر رونقی را برای این واحد صنعتی رقم بزند، افزود: این واگذاری شاید از حیث نقدینگی تامین اجتماعی موفق‌تر باشد و به هر حال تشخیص دولت در انجام این واگذاری بوده است، ما هم به این تصمیم احترام می‌گذاریم و باید هرچه سریع‌تر مصوبه اجرا شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تاکید کرد: در روند واگذاری و مدیریت آن قطعا نظارت خواهیم داشت و باید توجه داشت به اندازه کافی این کارخانه متوقف مانده است و بیش از این نباید متضرر شود و به صلاح نیست.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول