اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پلمب ۳۵ سفره‌خانه در قرچک

فرماندار شهرستان قرچک از پلمب ۳۵ سفره‌خانه به دلیل عدم تمکین به مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا خبر داد و گفت: با توجه به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی صنوف بدون تعارف با این دسته از واحدها برخورد قانونی خواهیم داشت.

پلمب ۳۵ سفره‌خانه در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک ظهر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان قرچک که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا به ویژه از زمان اعلام وضعیت قرمز در قرچک، پروتکل‌های بهداشتی به تمام واحدها به خصوص تالارداران، آرایشگاه‌های زنانه، سفره‌خانه‌ها و سایر صنوف از سوی اداره صمت ابلاغ شده و به صراحت اعلام می‌کنیم در صورت عدم تمکین نسبت به پلمب واحدهای متخلف اقدام می‌شود.

وی افزود: ارتباط مستقیم دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران برای پیشگیری و مدیریت حوادث ضروری است.

فرماندار قرچک خاطرنشان کرد: نیازمند است همه ادارات در حوزه بحران به خصوص در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا ضمن داشتن اقدامات پیشگیرانه و حرکت برنامه محور، بازدید مداوم از حوزه‌های زیرمجموعه را در دستور کار قرار دهند تا زنجیره انتقال این بیماری روز به روز کاهش یابد.

خطیبی ابراز کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و امکانات محدود بهداشتی و درمانی در جنوب شرق استان تهران و ظرفیت بیمارستان‌های منطقه، باید همکاری لازم از سوی همه ادارات با شبکه بهداشت و درمان انجام گیرد.

وی اضافه کرد: درخصوص نحوه برگزاری آئین عزاداری در ماه محرم نیز ابلاغیه‌هایی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده که باید جدی گرفته شود همچنین فرمانداری و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغیه‌هایی به هیئات مذهبی ارسال خواهند کرد که رعایت تمامی موارد ضروری و لازم الاجرا خواهد بود.

فرماندار قرچک تصریح کرد: در فصل تابستان با توجه گرمی هوا و افزایش دما مهم‌ترین نگرانی در حوزه قطعی آب و برق است که خوشبختانه تا کنون با مشکلات جدی مواجه نبودیم اما باید اصل صرفه جویی از سوی ادارات و مردم رعایت شود تا خدمات رسانی در شرایط حساس کنونی متوقف نشود.

خطیبی گفت: درخصوص آبیاری فضای سبز شهری و مشکلاتی که برای شبکه تأمین آب شهرستان بوجود آورده بود، اقداماتی از سوی شهرداری انجام گرفته تا این مشکل نیز برای همیشه مرتفع شود.

وی ابراز کرد: درخصوص دفع پسماندهای عفونی نیز با پیگیری‌های صورت گرفته و برخورد لازم با چند واحد درمانی، نتیجه خوبی حاصل شد.

فرماندار قرچک در پایان بیان کرد: مادامی که یک مرکز در حال خدمات رسانی در حوزه بهداشتی و درمانی است باید درخصوص دفع پسماندها بطور اصولی و برابر ابلاغیه‌ها اقدام کند حتی تأکید داریم با توجه به شیوع ویروس کرونا شهرداری نیز با اهتمام بیشتری از ابتدای مرحله تولید توسط خانوار تا مرحله معدوم سازی پسماند با دقت نظر بیشتری اقدام کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول