اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تأکید مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان بر حمایت از ارتش

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان خواستار حمایت مردمی از ارتش این کشور در نبرد با دشمن صهیونیستی و برقراری امنیت در کشور شد.

تأکید مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان بر حمایت از ارتش

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «عبدالأمیر قبلان» رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان روز ارتش را تبریک گفت و تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندهان، افسران و سربازان ارتش برای حفظ امنیت کشور و حاکمیت آن و نیز فراهم کردن ثبات برای لبنانی‌ها و تمامی افراد مقیم لبنان قدردانی کرد.

شیخ قبلان جانفشانی‌های ارتش برای حفظ وحدت و ثبات لبنان را ستود و از مردم لبنان خواست در کنار ارتش ایستاده و حامی و پشتیبان ارتش برای انجام مأموریت‌هایش در جهت برقراری امنیت و مقابله با تجاوزات دشمن صهیونیستی و هر گونه فتنه‌انگیزی در کشور باشند.

طبق گزارش وبگاه «العهد»، شیخ قبلان همچنین سیاستمداران را به ایجاد فضای امن سیاسی به منظور تحقق ثبات امنیتی و اجتماعی فراخواند و از آنها خواست دست از اختلافات و کشمکش‌ها برداشته و با دولت برای نجات لبنان و شکوفایی اقتصاد کشور همکاری کنند.

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: «حوادث دردناکی که لبنان در مواجهه با تروریست‌های صهیونیستی و تکفیری آن را تجربه کرد و از آن پیروز بیرون آمد، ثابت کرد که این پیروزی‌ها وحدت ملی متکی بر اتحاد مردم، ارتش و مقاومت را استحکام بخشیده و امروز کشور ما نیازمند آن است که مردم لبنان بیش از این پیش به این معادله که حاکمیت ملی و ثبات داخلی را حفظ و در برابر هر گونه تجاوزگری و تهدید خارجی بازدارندگی ایجاد می‌کند، پایبند باشد».

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول