اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

معوقات پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) پرداخت می‌شود/تعرفه غیردولتی مشکلات را برطرف می‌کند

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) با بیان اینکه 650 پرونده برای این بیمارستان مطرح بود که طی 9 ماه گذشته تعداد پرونده ها را به 12 مورد رسانده ایم، گفت: معوقات پرسنل بیمارستان به مرور زمان پرداخت خواهد شد.

معوقات پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) پرداخت می‌شود/تعرفه غیردولتی مشکلات را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی خسروی، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه از آبان ماه سال 98 بیمارستان امام خمینی (ره) به ما واگذار شد، گفت: 315 پرسنل از دوره گذشته در این مجموعه فعالیت داشتند و تا به امروز نیز فعالیت این قشر ادامه پیدا کرده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) با بیان اینکه یکی از مشکلات این بیمارستان نداشتن تعرفه غیردولتی بوده است، اظهار کرد: در این مدت هیچ نیرویی کم و زیاد نشده است، و همان تعداد برقرار است، البته ممکن است گروهی به دلایلی سمت خود را رها کرده باشد و نیروی جدید جایگزین شده، اما اخراج از سمت ما انجام نشده است.

دانشگاه امام خمینی طی 9 ماه اخیر تحت مدیریت جدید فعالیت می‌کند و در این مدت هیچ تعدیل نیرویی نداشته است.

 

خسروی با اعلام این موضوع که 10 هزار ساعت اضافه کاری توسط بیمارستان امام خمینی پرداخت می‌شود، بیان کرد: شهر به اندازه کافی مشکلات متعددی و درگیری‌هایی دارد، ما سعی کردیم طی مدت زمان 10 ماهه تعرفه خصوصی را دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه 60 پرسنل این بیمارستان قرارداد خصوصی دارند، تصریح کرد: مابقی نیروها قراردادهای یک ماهه دارند، البته تعویق مطالبات با پرسنل وجود دارد و به مرور زمان معوقات نیز پرداخت خواهد شد.

خسروی با اشاره به اینکه بسیاری از مسؤولان برای تحقق فعالیت این بیمارستان اقدام کرده اند، اشاره کرد: بسیاری از اقدامات را نیز از تهران پیگیری کردیم و خوشبختانه امروز به صورت صد در صدی آمادگی پذیرش بیمار را داریم.

انجام عمل جراحی لاغری برای اولین بار در البرز

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه خدمات خصوصی در این بیمارستان به صورت کامل ارانه خواهد شد، اضافه کرد: برای مثال برای اولین بار در استان البرز جراحی لاغری را خواهیم داشت. همچنین 6 اتاق عمل آماده فعالیت در این بیمارستان را دارد.

این مقام مسؤول گفت: ماه گذشته بالغ بر 89 عمل جراحی در این بیمارستان داشته ایم، همچنین 33 زایمان 89 ارتوپدی در این بیمارستان صورت گرفته است.

خسروی از راه اندازی بخش قلب خبر داد و افزود: همچنین ccu های این بیمارستان آمادگی پذیرش بیماران را دارد؛ همچنین بیمارستان امام خمینی(ره) نخستین بیمارستان بخش خصوصی در البرز بود که پذیرش بیماران کرونایی را انجام داد.

رئیس بیمارستان امام خمینی با اشاره به اینکه گفته شده 25 درصد بیمارستان به بیماران کرونایی تعلق دارد، تصریح کرد: اگر بیمار کرونایی وارد یک بیمارستان شود تمام مجموعه درگیر می‌شود.

خسروی یادآور شد: آرزومندم به این درجه نرسیم که بیماران کرونایی رو به افزایش باشند، چرا که با ادامه این روند اقتصاد درمان کشور با شکست مواجه خواهد شد.

اگر روند شیوع بیماری کرونا رو به افزایش باشد اقتصاد درمان کشور شکست خواهد خورد.

 

وی با اشاره به اینکه گروهی نمی خواهند باور کنند بیمارستان راه اندازی شده است، اظهار کرد: با تمامی پرسنل صحبت کردیم و قرار شد با صبر به مطالبات و معوقات خود برسند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) از تمدید قرار داد با بیمه‌های کشور خبر داد و یادآور شد: پیش از آغاز فعالیت 650 پرونده برای این بیمارستان مطرح شده بود که آبان ماه سال 98 تا به امروز درگیر رفع و رجوع مشکلات هستیم و موارد پرونده‌ها را به 12 مورد کاهش داده ایم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول