اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: نواحی صنعتی اسلامشهر مشکلات زیرساختی دارند

استاندار تهران با بیان اینکه نواحی صنعتی اسلامشهر مشکلات زیرساختی دارند، گفت: با رفع موانع تولید واحدهای صنفی و صنعتی شاهد رونق و جهش تولید در سطح شهرستان اسلامشهر خواهیم بود.

استاندار تهران: نواحی صنعتی اسلامشهر مشکلات زیرساختی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران عصر امروز در سفر چند ساعته به شهرستان اسلامشهر، از چند واحد تولیدی صنعتی، مجتمع صنایع بهسازی چوب ایران، شرکت تولیدی تایر خودرو، شهرک‌های صنفی، خدماتی سهند و برآورد در بخش چهاردانگه این شهرستان بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این واحدها را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید چند ساعته که رئیس کمیسیون صنایع مجلس، نماینده مردم اسلامشهر در مجلس، مدیرکل صمت استان تهران و فرماندار شهرستان اسلامشهر، استاندار تهران را همراهی می کردند، صاحبان و مدیران صنایع و واحدهای صنفی و صنعتی مسائل و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان و صنعتگران از جمله عدم وجود زیرساخت‌های مورد نیاز مانند راه دسترسی مناسب، آب، برق و گاز و موارد این چنینی، عدم حمایت‌های قانونی از تولیدکنندگان، کمبود نقدینگی صنایع، مشکلات بیمه تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی، عدم وجود شهرک صنعتی قانونی در سطح شهرستان سخن گفتند و خواستار رسیدگی مسؤولان و رفع موانع تولید در منطقه شدند.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه این بازدید در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: امروز فرصتی دست داد تا از تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان اسلامشهر بازدید کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفته و مورد بررسی و رسیدگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان اسلامشهر واحد صنعتی و صنفی بی‌شماری مشغول به فعالیت هستند، افزود: در شهرستان اسلامشهر نواحی صنعتی بسیار بزرگی وجود دارد که در زمینه‌های مختلف از جمله زیرساخت‌ها مورد نیاز مشکلاتی دارند که برای رفع آن‌ها نیازمند تشکیل جلساتی برای هماهنگی و اتخاذ تدابیر مناسب از سوی دستگاه‌های اجرایی و ذی‌ربط است.

استاندار تهران با توجه به اهمیت تولید در کشور، بیان کرد: در شهرستان اسلامشهر در سال جهش تولید با رفع موانع و مشکلات نواحی صنعتی و واحدهای تولیدی منطقه، به زودی شاهد رونق و تولید خواهیم بود.

محسنی بندپی با اشاره به نتایج و دستاوردهای سفر امروز خود به شهرستان اسلامشهر، خاطرنشان کرد: باتوجه به این که حل مشکلات واحدهای صنفی و صنعتی مستقر در اسلامشهر نیازمند همراهی دستگاه‌های اجرایی و قانونگذار در سطح ملی و استانی است به معاونت امور اقتصادی استانداری مأموریت داده شد که با تشکیل جلساتی نسبت به بررسی و حل مسائل و مشکلات این نواحی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی اقدامات لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱/م/س/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول