اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۹۹ نفر در مدیریت درمان تأمین اجتماعی سمنان استخدام می‌شوند

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان از استخدام ۹۹ نفر در کادر مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان از طریق آزمون استخدامی خبر داد.

۹۹ نفر در مدیریت درمان تأمین اجتماعی سمنان استخدام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان سمنان، سیدمجتبی اکرم ضمن اعلام زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی این سازمان، از نحوه برگزاری و عناوین شغلی موردنیاز خبر داد و اظهار کرد: این آزمون استخدامی با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور و در شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: ثبت‌نام این آزمون به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از روز دوشنبه، ۱۳ مردادماه آغاز می‌شود و در روز پنجشنبه، ۲۳ مردادماه به پایان خواهد رسید.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان با اشاره به لزوم دقت نظر داوطلبان حین ثبت‌نام تأکید کرد: متقاضیان پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون، به‌ویژه در نظر گرفتن شرایط سنی، مدرک تحصیلی مرتبط و فراهم آوردن مدارک و اطلاعات موردنیاز، در زمان تعیین‌شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

اکرم با اشاره به اینکه در سال گذشته هیچ جذب نیرویی در مجموعه مدیریت درمان سمنان انجام نشده است، اظهار کرد: از طریق آزمون سال جاری، جذب 99 نفر در رشته‌های پشتیبانی و درمانی امکان‌پذیر خواهد بود.

وی افزود: پس از انجام آزمون کتبی و مراحل گزینش و مصاحبه، نفرات برگزیده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان سمنان به‌کارگیری خواهند شد.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول