اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جشنواره «جابربن حیان» به صورت مجازی برگزار می‌شود

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با توجه به شیوع کرونا جشنواره جابربن حیان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

جشنواره «جابربن حیان» به صورت مجازی برگزار می‌شود

صیاد سلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا زندگی و شرایط تحصیلی را تغییر داد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی مدارس شده است، بیان کرد: با این حال فرآیند پرورش تعطیل نشده و ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره جابربن حیان و فرصت‌های متنوع یادگیری به صورت مجازی در حال برگزاری است، تصریح کرد: این جشنواره تا پایان نیمه نخست مرداد‌ماه به سرانجام خواهد رسید.

سلامی با بیان اینکه امسال جشنواره جابربن حیان به صورت مجازی برگزار می‌شود، عنوان کرد: هر دانش‌آموز با انگیزه‌ای که برای توسعه و رشد یادگیری خود تلاش کرده و با کمک معلم نسبت به انتخاب موضوع و اجرای پروژه پژوهشی و نتیجه‌گیری اقدام کرده یک برنده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از بررسی و ارائه بازخورد کیفی به پروژه‌های دانش‌آموزان از طریق سامانه «شاد» توسط آموزگاران خبر داد و گفت: پروژه‌های منتخب هر یک از نواحی و مناطق تابعه استان از طریق سایت اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی ابتدایی به نمایش در می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه محورهای امسال جشنواره جابر بن حیان و فرصت‌های متنوع یادگیری، طبقه بندی(جمع‌آوری)، نمایش علمی (تحقیق، مدل)، آزمایش، طراحی و ساخت است، افزود: تولید یک اثر هنری، داستان گویی، داستان نویسی، شاهنامه خوانی، خواندن شعر و دکلمه و نقالی از دیگر محورهای این جشنواره است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول