اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

عناوین شغلی در شهرداری تبریز با نوع فعالیت مناسبتی ندارد/ ۶ درصد پرونده‌های ارجاع شده به کمیته سخت و زیان‌آور با مشکل عنوان شغلی مواجه هستند

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه بیش از ۶ درصد پرونده‌های ارجاع شده به کمیته سخت و زیان‌آور با مشکل عنوان شغلی مواجه می‌باشند، گفت: در بسیاری از پرونده‌های مربوط به شهرداری عناوین شغلی با نوع فعالیتی که انجام می‌شود مناسبتی ندارد.

عناوین شغلی در شهرداری تبریز با نوع فعالیت مناسبتی ندارد/ ۶ درصد پرونده‌های ارجاع شده به کمیته سخت و زیان‌آور با مشکل عنوان شغلی مواجه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین فتحی امروز در نشست با رئیس شورای شهر تبریز با اشاره به حوزه مأموریت این اداره‌کل در برقراری و تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما با بیان ضرورت صیانت از منابع انسانی، نظارت بر تنظیم قراردادهای پیمانکاری و ایجاد وحدت رویه در اجرای قانون کار را خواستار شد.

وی افزود: باید بتوانیم سطح کارآمدی و بهره‌وری نیروی کار را ارتقا دهیم و برای تحقق این امر باید در به‌کارگیری افراد تعهد، تخصص، تجربه، مدرک، مهارت و آزمون را مورد لحاظ قرار دهیم.

فتحی با بیان ضرورت ارتقاء سطح آگاهی پیمانکاران از آخرین قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی یادآور شد: کارشناسان این اداره‌کل در حوزه‌های مختلف آمادگی برگزاری کارگاه‌های آموزش آنلاین با استفاده از ظرفیت‌های مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت کار را دارند.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابراز رضایت از عملکرد انجمن صنفی فضای سبز تبریز، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه فضای سبز با راهنمایی‌های همکاران و آموزش‌هایی که ارائه شده، شاهد رضایتمندی و ساماندهی کارکنان و پرداخت‌های قانونی در این بخش هستیم.

فتحی با اشاره به اینکه بیش از ۶ درصد پرونده‌های ارجاع شده به کمیته سخت و زیان‌آور با مشکل عنوان شغلی مواجه می‌باشند، متذکر شد: در بسیاری از پرونده‌های مربوط به شهرداری عناوین شغلی با نوع فعالیتی که انجام می‌شود، مناسبتی ندارد و این امر هم در موارد بازرسی، استعلام سوابق و رای کمیته ما را با چالش مواجه می‌کند که لازم است با اتخاذ تدابیر و راهنمایی‌های همکاران در تامین اجتماعی شاهد حل مشکلات کارکنان شهرداری شویم.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول