اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کشف ۵۱ تن فراورده خام دامی فاسد در کردستان

معاون سلامت دامپزشکی کردستان از کشف ۵۱ تن فراورده خام دامی و طیور فاسد و غیرقابل مصرف در چهار ماهه اول امسال در استان خبر داد.

کشف ۵۱ تن فراورده خام دامی فاسد در کردستان

ناصر مخدوم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: کارشناسان بهداشت عمومی دامپزشکی استان در تمامی شهرستان‌ها به منظور رفاه حال شهروندان و تامین امنیت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی در مدت 4 ماهه اول سال جاری از ۳ هزار و 70 مرکز عرضه فرآورده خام دام و طیور در سطح استان ۵۴ هزار و 500 مورد بازدید بهداشتی و نظارتی انجام داده‌اند.

وی افزود: کارشناسان دامپزشکی استان در جریان این بازدیدها، بیش از 51 تن فرآورده فاسد و غیرقابل مصرف را کشف و ضبط کرده‌اند و از طریق واحد حقوقی این اداره کل 287 مورد برای اعمال قانون به مراجع قضایی ارجاع شده که از این تعداد، 5 مورد نیز منجر به پلمپ واحد متخلف شده است.

مخدوم تصریح کرد: همچنین در طول 4 ماهه امسال در 6 کشتارگاه طیور استان بیش از 4 میلیون و 951 هزار قطعه طیور و همچنین ۱۶ هزار و 893 راس دام سبک و ۸ هزار و 934 راس دام سنگین در کشتارگاه‌های دام، کشتار و با نظارت دامپزشکی روانه بازار مصرف شده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول